forum.optyczne.pl

Pomagamy w wyborze lustrzanki cyfrowej - Pierwsza lustrzanka Nikona.

vioursee - Wto 28 Maj, 2013
Temat postu: Pierwsza lustrzanka Nikona.
Witam. Piszę tu z powodu tego, że kompletnie pogubiłam się w wyborze lustrzanki którą niebawem chcę kupić. Nie ukrywam że bardzo zależy mi na bardzo dobrej jakości zdjęciach, a aparat powinien się mieścić w cenie 2500 maksymalnie 3 tysiące złotych. Interesują mnie tylko Nikony. Możecie mi pomóc? Nie znam się jeszcze na tyle, aby wiedzieć że wybierając ten czy ten aparat dokonałam dobrego wyboru, a bardzo chcę dokonać tego właściwego. Powiedzcie mi proszę, jakie są najlepsze lustrzanki cyfrowe Nikona do 2500, max 3000 złotych?
kufel - Wto 28 Maj, 2013

vioursee napisał/a:
Interesują mnie tylko Nikony.
dlaczego "interesują Cie tylko Nikony" ? aparatamii pozostałych firm zdjęć robić się nie da ?

vioursee napisał/a:
Nie ukrywam że bardzo zależy mi na bardzo dobrej jakości zdjęciach
jpg czy raw?

[ Dodano: Wto 28 Maj, 2013 19:41 ]
vioursee napisał/a:
Powiedzcie mi proszę, jakie są najlepsze lustrzanki cyfrowe Nikona do 2500, max 3000 złotych?
Nikon D7000

kufel napisał/a:
vioursee napisał/a:
Interesują mnie tylko Nikony.
dlaczego "interesują Cie tylko Nikony" ? aparatamii pozostałych firm zdjęć robić się nie da ?

vioursee napisał/a:
Nie ukrywam że bardzo zależy mi na bardzo dobrej jakości zdjęciach
jpg czy raw?

[ Dodano: Wto 28 Maj, 2013 19:41 ]
vioursee napisał/a:
Powiedzcie mi proszę, jakie są najlepsze lustrzanki cyfrowe Nikona do 2500, max 3000 złotych?
Nikon D7000

Nie chcę canona, chociaż wiem że to są dobre aparaty, ani żadnego innego, bo po prostu interesuje mnie Nikon. Dlatego pytam właśnie o jego modele.

kufel - Wto 28 Maj, 2013

vioursee napisał/a:
Dlatego pytam właśnie o jego modele.
jw - d7000 . ewentualnie d90 , d5200. każdy z nich ma ja jakieś plusy i minusy.

kufel napisał/a:
vioursee napisał/a:
Dlatego pytam właśnie o jego modele.