|
forum.optyczne.pl
|
 |
Pomagamy w wyborze lustrzanki cyfrowej - Co wybrać? Pentax k10D, Nikon D80, Canon EOS 400D czy ... ?
szajo - Sro 30 Sty, 2008 Temat postu: Co wybrać? Pentax k10D, Nikon D80, Canon EOS 400D czy ... ? Witam
Postanowiłam kupić cyfrową lustrzankę... wcześniej używałam zenita 12xp i Panasonica fz8.
Póki co celuje w:
Pentax K10D
Nikon D80
Canon EOS 400D
na początek chyba w kicie kupiłabym, choć w canonie ponoć nie za ciekawie to wygląda. Więc może jakąś jasną stałkę dokupię.
Ważny jest dla mnie dobry autofocus... nie wszędzie biegam z okularami/soczewkami a bez nich ostrych fot nie zrobię Cool
zawiodłam się trochę na panasonicu z powodu dużych szumów już od 400iso, tym razem chciałabym, żeby na imprezach/koncertach gdzie nie ma dziennego światła foty były przyzwoite na wyższych czułościach... może jakiś jaśniejszy obiektyw w przyszłości.
W PS co nieco da się poprawić... ale jakość i tak mnie nie zadawala...
Jestem foto amatorem Chcę robić super foty "rodzinne"... mąż muzyk stąd te koncerty - ale właśnie te foty są najgorsze...
Aparat ma być pod rozbudowę.. ale to powoli... chce żeby starczył "na lata"
Koszta jakie chcę na to przeznaczyć są rzędu cen kitów aparatów przedstawionych.
Warto dołożyć, skoro mam takie cele na coś jeszcze lepszego?
Zygmunt - Sro 30 Sty, 2008
jak chcesz bardzo dobrej jakości foty na wyższych czułościach, to bierz Canona. Spokojnie możesz focić w zakresie 800-1600. Z drugiej strony Nikon ma lepszą ergonomię i pewnie lepszy autofocus. Pentaxa nie znam. Ale wybierałbym raczej coś między C i N.
jaad75 - Sro 30 Sty, 2008
Zygmunt napisał/a: | Pentaxa nie znam. Ale wybierałbym raczej coś między C i N. |
To widać. Bo w tym zestawie jest najlepszą puszką.
szajo - Sro 30 Sty, 2008
jaaa no ile osób tyle opinii
na innym forum właśnie napisali coby nikona brać
dałam sobie ze 3 miechy na decyzje... wiec ja dobrze przemysle...
maziek - Sro 30 Sty, 2008