|
forum.optyczne.pl
|
 |
Pomagamy w wyborze lustrzanki cyfrowej - Samsung GX-10
Pan Dzikus - Sro 12 Cze, 2013 Temat postu: Samsung GX-10 Witam wszystkich.
Od jakiegoś czasu odkładam na lustrzankę. Chciałem kupić nowego Pentaxa K-r ale nadarzyła się okazja kupić używanego Samsunga GX-10 z kitowym obiektywem za 700 zł. Ponieważ nie miałem jeszcze lustrzanki to wydaje się być rozsądnym pomysłem zacząć od czegoś taniego i używanego. Pytanie tylko, czy ten aparat jest wart tej ceny? Z szybkiego i pobieżnego porównania wyszło mi, że GX-10 ma podobne parametry do Nikona D3000. Nikony są nowsze wiec używane egzemplarze pewnie nie są tak zużyte jak ten samsung a ceny na Allegro podobne. Nie wiem, nie znam się i dlatego pytam. Nie chcę przepłacić ani kupić chłamu jeśli mógłbym wydać te 7 stów na coś lepszego.
Proszę o pomoc.
h.s. - Sro 12 Cze, 2013
A ma on polskie menu?
lotofag - Sro 12 Cze, 2013 Temat postu: Re: Samsung GX-10 GX-10 to klon Pentaksa K10D, o obydwu bez trudu znajdziesz sporo informacji. Tak czy siak mocno leciwa konstrukcja. Z Nikonem D3000 to to ma tyle wspólnego, że tu i tu matryca to CCD i tyle
Określ jaki masz konkretnie budżet i co ma się w nim zawierać (korpus + jakie szkło) to może ktoś coś podpowie. Chyba, że to ma być zakup na zasadzie "chce lustrzankę - byle taniej"...
Czy coś jest warte swojej ceny sam musisz zdecydować, można przejrzeć zakończone aukcje i porównać ceny, itp.
Pan Dzikus - Sro 12 Cze, 2013
Nie. Najbliższy polskiemu jest rosyjski.
jaad75 - Sro 12 Cze, 2013
Pan Dzikus napisał/a: | Nie chcę przepłacić ani kupić chłamu jeśli mógłbym wydać te 7 stów na coś lepszego. | Po tyle chodzą, więc nie przepłacasz, ale czy warto kupić, to bym się zastanawiał... Na pewno jednak bardziej warto niż D3000, bo to znacznie wyższa klasa sprzętu.
h.s. napisał/a: | A ma on polskie menu? | A na co komu polskie menu?
Pan Dzikus - Sro 12 Cze, 2013