forum.optyczne.pl

Pomagamy w wyborze cyfrowego aparatu kompaktowego - kompakt do 1000

bzdura - Czw 13 Cze, 2013
Temat postu: kompakt do 1000
witam serdecznie!! Niestety jestem amatorem w dziedzinie fotografii i potrzebuje Waszej pomocy. Chciałabym aparat kompaktowy, ale z mozliwoscia ustawien manulanych. Głównie będzie służyl do zdjec wakacyjno-rodzinnych, ale tez do nauki i zabawy fotografia. To na czym mi zalezy to głównie dobra jakosc zdjęc. Nie potzrebne są mi dodatki w postaci wfi, gps itp. Chciaąbym natomiast zebey mial w programach sepie, zdj czarno białe i takie gdzie mozna zostawic jedne kolor a reszte zrobic monochromatyczna. Jeszcze chcialabym miec mozliwosc robienia zdjec z rozmazanym tlem. To takie sa moje wymagania ;) Pomożecie? Z góry dziekuje za wszelkie sugestie.

To co mi wpadło w ręce to panasonic tz35, samsung wb850f czy to byłby dobry wybór?
Pozdrawiam

HNIW - Czw 13 Cze, 2013

Na Twoim miejscu dorzucił bym do jakiegoś superzooma, jest wygodniejszy w trzymaniu i obsłudze, z tych dwóch podanych Panasonic nie ma żadnego kółka do zmiany nastaw także się oklikasz niepotrzebnie.

Rozumiem że też masz tysiaka do wydania?

bzdura - Czw 13 Cze, 2013

ewentualnie moge dołożyc parę złotych jesli to ma sie przekładac na lepsze rezultaty. megazoom tzn taki z lufa przypominajacy lustrzanke? hmmm myslalam o takich ale w rezultacie chyba wolałabym cos co wrzuce do torebki
TomPL2 - Pią 14 Cze, 2013

Zamiast superzooma rozejrzałbym się za aparatem z wizjerem - też nieco zwiększa rozmiar aparatu, ale to ciekawsza rzecz przy zabawie w fotografa :)
bzdura - Pią 14 Cze, 2013

jakies konkretne propozycje?

[ Dodano: Nie 16 Cze, 2013 11:32 ]
a może macie jakieś zdanie na temat nikon p330?

podobno przy takiej matrycy i przyslonie da sie zrobic fotki z rozmazanym tlem, ale czy nada sie to na wakacyjne podroze?

pozdrawiam

pinokio - Nie 23 Cze, 2013

Zdecydowałeś się już na coś? ja osobiście myślę nad Olympus XZ1.
Jarett - Wto 25 Cze, 2013