|
forum.optyczne.pl
|
 |
Pomagamy w wyborze cyfrowego aparatu bez lustra z wymienną optyką - Panasonic Lumix GF5x
margot - Pon 08 Lip, 2013 Temat postu: Panasonic Lumix GF5x Witam,
Przymierzam się do kupna aparatu, założenia to: tzw. bezlusterkowiec, cena do 2000 zł, łatne zdjęcia w plenerze (wakacje, dziecko itp.) oraz w pomieszczeniach. Skłanim się ku Panasonicowi Lumix GF5. I tu mam dylemat, jest model GF5X (z obiektywem typu zoom power, cena ok 1999 zł) oraz GF5K (obiektyw standardowy 14-42, cena ok. 1490 zł, lub 1999 zł dodatkowo z tzw. naleśnikiem). Z jednej strony fajny jest ten GF5X, bo aparat jest całkiem mały i wszędzie się zmieści, tylko nie wiem czy jakościowo ten obiektyw będzie ok. Który lepiej kupić?
A może całkiem inny model/inną markę w tej cenie?
Bardzo proszę o pomoc, bo jestem początkującą w tym temacie a aparat muszę kupić w tym tygodniu:-)
dcs - Pon 08 Lip, 2013
margot, a o tym nie myślałaś?
http://www.skapiec.pl/site/cat/2/comp/7061367
margot - Pon 08 Lip, 2013
No tak, nie jestem pewna czy w dobrą zakładkę się wpisałam Proszę o wyrozumiałość, gdyż na forum jestem całkiem nowa
dcs - Pon 08 Lip, 2013
GF6 http://www.optyczne.pl/22...ix_DMC-GF6.html
Prawdę mówiąc nie wiem, na ile on się różni od GF5 (poza uchylanym ekranem), bo cenowo to chyba jest on o ok. 500 zł droższy (przynajmniej z tego co widzę, ze standardowym obiektywem kosztuje 1999 zł a GF5 ze standardowym niecałe 1500 zł). Ale dziękuję za podpowiedź, przejrzę oferty:-)
dcs - Pon 08 Lip, 2013
albo ten
http://www.euro.com.pl/ko...ml?from=skapiec
http://sklep.abfoto.pl/prod-o_2060.html
-dużo lepszy model
[ Dodano: Pon 08 Lip, 2013 21:57 ]
tu jego test http://www.optyczne.pl/17...ix_DMC-GX1.html
GF5 -to podstawowy model
GF6 -to jego następca -nowość
GX1 -to najwyższy model
fatman - Pon 08 Lip, 2013
margot, bierz GX-1. Nie zawiedziesz się.
Chociaż dla wygody kobitki (włożyć do małej torebki itp.) to brałbym GF6 lub tańszy GF5.