forum.optyczne.pl

Warsztat foto, literatura, teoria, art - KADROWANIE POMOC WSKAZÓWKI

MateuszF - Nie 14 Lip, 2013
Temat postu: KADROWANIE POMOC WSKAZÓWKI
Witam . Tak jak temat założony prosze o jakies wskazówki na temat kadrowania. Chodzi mi o to żeby faktycznie miało to sens to proszę o dodawanie zdjęć i wyjaśnienie jakieś albo ukierunkowanie. Jak widać po moim profilu jestem całkowicie zielony także przy tłumaczeniu prosze nie rzucanie profesjonalnym słownictwem a raczej słownicctwo dostosowane do lajika.
lvl3ha - Nie 14 Lip, 2013

Google: "Scott Kelby's Crush the Composition Google Photographers Conference". Na sam poczatek ogladnij to sie przekonasz co to znaczy trzasnac fotke.
Andrzej.M. - Nie 14 Lip, 2013

Wystarczy wpisać hasła "kadrowanie" oraz "kompozycja obrazu" znajdziesz sporo stron poświęconych temu tematowi. Proszę - przeczytaj i stosuj. W galeriach możesz dodawać zdjęcia w odpowiednich tematach - tam koledzy stosownie do poziomu mogą pomóc. Ale postaraj się o jak najlepsze foty. Lepiej mniej a konkretnie niż wiele byle czego.
hijax_pl - Pon 15 Lip, 2013

MateuszF, zacznij od tego:

Kompozycja
Reguła trójpodziału
Punkt widzenia
Perspektywa

MateuszF - Pon 15 Lip, 2013

hijax_pl genialny materiał :) dosłownie o czymś takim myślałem żebym wiedział jak to bym ci dał pomocny:) już zacieram ręce żeby próbować swoich sił.
mozer - Pon 15 Lip, 2013

MateuszF, kliknij przycisk "pomógł" pod dowolnym jego postem w tym wątku.
Andrzej.M. - Pon 15 Lip, 2013

mozer napisał/a:
kliknij przycisk "pomógł"

Słusznie - od tego jest! :smile:

MateuszF - Pon 15 Lip, 2013

Dodaje dwa zdjęcia i proszę o ocenę czy są odpowiednio wykadrowane .:)

foto1

foto2

moronica - Pon 15 Lip, 2013

foto1 moim zdaniem mezczyzna powinien byc po prawej tak, by po stronie w ktora patrzy bylo wiecej miejsca niz za jego plecami. ostrosc jest oczywiscie w zlym miejscu

foto2 to szczerze to nie wiem, co ma tu byc tematem, wiec ciezko ocenic kompozycje