|
forum.optyczne.pl
|
 |
Wolne tematy - Logo
BAWARCZYK.pl - Czw 18 Lip, 2013 Temat postu: Logo Czy może ktoś mi pomóc w zrobieniu loga firmy (Car Kosmetik Studio), którą właśnie otwieram. Mam koncepcję projektu tylko potrzeba mi do tego Fachowca...
kozidron - Czw 18 Lip, 2013
BAWARCZYK.pl napisał/a: | Czy może ktoś mi pomóc w zrobieniu loga firmy (Car Kosmetik Studio), którą właśnie otwieram. Mam koncepcję projektu tylko potrzeba mi do tego Fachowca... |
ale na czym ta pomoc ma polegać:
1. trzeba pomyśleć koncepcyjnie ?
2. trzeba narysować to wektorowo ?
3. przewidzieć sytuację zachowania logotypu w zależności od nośnika
a może zrobić całego manuala na 120 stronek w 3 językach + może jeszcze wymyslenie dla Ciebie specjalnej niepowtarzalnej czcionki
BAWARCZYK.pl a nie mozesz być kreatywny inaczej i poproś admina, żeby ci bana na google cofnął.
BAWARCZYK.pl - Czw 18 Lip, 2013
Są ludzie, którzy chętnie pomogą i ja też tak nie raz czynię... To ma być nie skomplikowane logo, koncepcja jest, żadne wyszukane a czy wektorowo, na razie nie musi być...
Google działa...
luke130 - Czw 18 Lip, 2013
Zdajesz sobie sprawę, że takie "nie wyszukane" i proste pomysły na logotypy są właśnie tymi najdroższymi na rynku?
BAWARCZYK.pl - Czw 18 Lip, 2013
Ok już jest pomoc, dziękuję za pomoc. Nic nie jest wyszukane jest proste jak budowa czego to wiecie... Pozdrawiam
kozidron - Czw 18 Lip, 2013
luke130 napisał/a: | Zdajesz sobie sprawę, że takie "nie wyszukane" i proste pomysły na logotypy są właśnie tymi najdroższymi na rynku? |
nie w tym rzecz i niekoniecznie
BAWARCZYK.pl napisał/a: | o ma być nie skomplikowane logo, koncepcja jest, żadne wyszukane a czy wektorowo, na razie nie musi być... |
nikt ci nie mówi że masz kraść tylko szukać inspiracji
nie musi być wektorowo
BAWARCZYK.pl napisał/a: | Nic nie jest wyszukane jest proste jak budowa czego to wiecie... Pozdrawiam |
to o co chodzi
BAWARCZYK.pl - Czw 18 Lip, 2013
kozidron, dzięki, wszystko jest ok. Logo jest już robione. Pozdrawiam
nienietaktak - Czw 18 Lip, 2013
BAWARCZYK.pl napisał/a: | Logo jest już robione |
Jak już będzie, to nam zaprezentuj.
BAWARCZYK.pl - Czw 18 Lip, 2013
nienietaktak, Ok, nie ma sprawy jeszcze może dziś wieczorem... Dzięki z kibicowanie...
pioroon - Nie 21 Lip, 2013
I gdzie to logo? Też bym chętnie zobaczył
BAWARCZYK.pl - Nie 21 Lip, 2013
Trzeba sobie wyobrazić lub narysować... Dziś jeszcze będzie...
Okularnik - Wto 06 Sie, 2013
I co, nie pochwalisz się?
KwusheR - Sob 10 Sie, 2013
Fachowcy kosztują, a projekty za darmo psują rynek.
moronica - Sob 10 Sie, 2013
fachowcy sie nie przejmuja tym, ze ktos robi projekciki za darmo czy za grosze. ludzie chcacy cos za (prawie) nic i tak nigdy nie byliby klientami tych ceniacych sie fachowcow
kozidron - Nie 11 Sie, 2013
Cytat: | fachowcy sie nie przejmuja tym, ze ktos robi projekciki za darmo czy za grosze. ludzie chcacy cos za (prawie) nic i tak nigdy nie byliby klientami tych ceniacych sie fachowcow |
krótko, zwięźle i na temat, no i generalnie jest to coś czego sigmiarz nie mógł i pewnie dalej nie może zrozumieć, KwusheR nie idź w jego ślady
BAWARCZYK.pl - Nie 11 Sie, 2013
Chwale się i jestem zadowolony na 99%
MateuszF - Nie 11 Sie, 2013
szczerze mi tam nie podoba się:d logo powinno ciekawić przyciągać wzrok to wygląda jak 1000 innych mijanych o których człowiek nawet nie pamięta dla mnie logo to albo stylowe klasyczne albo takie żeby zapadało w pamięć.
matys - Nie 11 Sie, 2013
ŁaŁ, logo w 1 min w gimpie....
B o g d a n - Nie 11 Sie, 2013
BAWARCZYK.pl napisał/a: | Chwale się i jestem zadowolony na 99% |
Szału nie ma.
Warto zauważyć, że gwiazdki są niewłaściwie "klonowane" i wrzucane na okrąg z obrotem. Ktoś nie wziął pod uwagę, że ich dwa odcienie kolorystyczne mają dawać efekt wypukłości. Teraz światło pada na każdą z nich z innego kierunku. Dobrze, że chociaż cienie pod gwiazdkami idą w jedną stronę.
Ponadto każdy logotyp powinien mieć wokół tzw. strefę ochronną, czyli trochę "powietrza", wolnego miejsca, a tu takowego brak.
nienietaktak - Nie 11 Sie, 2013
Ło matko...
No ale to darmówka jest?
pioroon - Pon 12 Sie, 2013
Jak za darmo to ... ujdzie.
czytelne jest ale dobór kolorów, tła, fontu taki sobie.
pes - Pon 12 Sie, 2013
hmm... wieje strasznie taką bylejakością, sorry...
nienietaktak - Pon 12 Sie, 2013
pes, delikatnyś w osądach
pes - Pon 12 Sie, 2013
Kurde, ale serio tak jest, no sorry, tak mam
maziek - Pon 12 Sie, 2013
Ludzie (komentujący), co się z Wami dzieje ? Upały? Zespół dnia następnego? A może andropauza?
nienietaktak - Pon 12 Sie, 2013
pes napisał/a: | Kurde, ale serio tak jest, no sorry, tak mam |
przepraszasz za delikatność???
bo ja serio pisałem, że to delikatny osąd, biorąc pod uwagę jakość logo
pes - Pon 12 Sie, 2013
nienietaktak, a to nie skumałem
kozidron - Wto 13 Sie, 2013
maziek napisał/a: | Ludzie (komentujący), co się z Wami dzieje ? Upały? Zespół dnia następnego? A może andropauza? |
każdemu łatwo jest krytykować ale fakty są niestety takie, że logotyp jest "prze ciapany". Jak to mówią chłopaki z disco polo squadów jest wszystko: blichtr, gwiazdki, błysk, alusie i duże laczki, do tego straszna kolorystyka, źle dobrana czcionka, nieforemność bryły, cienie, zbyt duzo kolorów a wszystko dobrane bez smaku.
Ja bym uprościł ze względu na czytelność i funkcjonalność, wywaliłbym te gwiazdki, zmienił czcionkę, bryłę zamknał w prostokąt 3:2, napis umieścił pod spodem, obciął furę w połowie jezeli to możliwe, usunał cienie. Dodałbym element eco, czyli jakiś showerek nad blokowym autem z którego "wylatuja" jakies krople wody. Wszystko tylko w 2 kolorach, czarny i błękit.
kufel - Wto 13 Sie, 2013
kozidron napisał/a: | wywaliłbym te gwiazdki | ale wtedy logo nie będzie "super europejskie"...
manolo - Wto 13 Sie, 2013
problemem tego logo nie są gwiazdki, problem jest gdzie indziej.
Totalna amatorszczyzna, k*pa - może niedelikatne określenie ale trafia w sedno.
kufel - Wto 13 Sie, 2013
manolo napisał/a: | problemem tego logo nie są gwiazdki | atutem tym bardziej
manolo - Wto 13 Sie, 2013
moronica napisał/a: | fachowcy sie nie przejmuja tym, ze ktos robi projekciki za darmo czy za grosze. ludzie chcacy cos za (prawie) nic i tak nigdy nie byliby klientami tych ceniacych sie fachowcow |
tak jak nie są problemem dla europejskiej i amerykańskiej gospodarki chińskie fabryki produkujące podróbki za 1/5 albo nawet 1/10 ceny oryginałów ?
"waluta gorsza wypiera lepszą" bo łatwiej ją uzyskać, prawie wszyscy wolą łatwiej
nienietaktak - Sro 14 Sie, 2013
manolo, producenci naprawdę dobrych i drogich rzeczy mają sie dobrze mimo, a może dzięki chińskim podróbkom.
manolo - Sro 14 Sie, 2013
widzę że dołączyłeś do grona zaklinaczy rzeczywistości
w odniesieniu do graficznej rzeczywistości, te najdroższe i największe wyceny to zwykle sieciowe agencje, tak, one zawsze miały klientów którzy zamawiają całe kampanie we wszystkich mediach albo nawet obsługę w umowach na lata, ale ja mam na uwadze te małe kilkuosobowe studia graficzne które mogą nieść największą wartość kreatywną a nie mogą przez ceny zepsute przez drobnych ciułaczy, którzy po godzinach innej pracy w innej branży zapychają shutterstocki klipartami po 5 złotych. Nie podoba mi się to, i wierzę że obiektywnie mam rację, nie jest to moje subiektywne widzimisię.
nienietaktak - Sro 14 Sie, 2013
manolo, te małe studia graficzne to między innymi ja i nie jest tak, że każdy patrzy na jak najniższą cenę usług. Nie poniżam się i nie robie niczego za 5 zł, a baza klientów się powiększa. Oczywiście są tacy, którzy idą do konkurencji, bo tamci zrobią coś taniej, ale czy lepiej? Można robić projekty gratis, a efekty masz powyżej, można trzaskać banery za kilkanaście złotych za metr (brutto), ale taka cena przy pojedynczych zleceniach musi wiązać się z cięciem kosztów na materiale, atramentach, okuciach itd. Widziałem już niejedną drukarnię wielkoformatową, która sprzedawała się za bezcen. Do pierwszej wizyty serwisu plotera
W kotletach jest to samo: są tacy, którzy robią fotografie i film za 700 zł, a są tacy, którzy za taką sumę nie wstaną z łóżka. Jedni i drudzy mają zajęte terminy i rzesze zadowolonych klientów.
Narzekanie na tanią konkurencję niczego nie zmieni, a może jedynie zdołować. Najważniejsze, to wiedzieć co się robi, doskonalić się i szukać nowych rynków.
manolo - Sro 14 Sie, 2013
Jasne że tak, ale trzeba zauważać takie negatywne zjawiska i wytykać je palcem, mamy wolny rynek i oni mają do tego prawo, jednak dla nikogo nie jest to dobre.
Może w tej branży takie argumenty nikogo nie przekonują ale np. w branży spożywczej,
producenci mają bardzo ograniczone możliwości jeśli chodzi o rynki zbytu bo ceny dyktują im duże sieci handlowe, obniżają koszty produkcji co prowadzi do spadku jakości, chcesz mieć jakość musisz iść do "Kuchnie Świata" etc. ale płacisz bardzo dużo.
Jest ogromna przepaść między tanią masówką a dobrym jakościowo produktem który stał się luksusem, i w tej przepaści nie ma nic, albo jest coraz mniej.
moronica - Sro 14 Sie, 2013
nikt przy zdrowych zmyslach nie bedzie zalowal klienta, ktory poszedl do konkurencji by mu odwalili szmire za niska cene, bo to glupi klient a klient glupi to klient problematyczny, to klient ktory najwidoczniej szmire lubi i ktory, gdyby zostal przez nas pozyskany, nie spoczalby az ten elegancki kreatywny projekt mu przedstawiony nie zostal zeszmirniony (co sie przeklada na 2-3krotnie dluzszy czas mu poswiecony za te same pieniadze). obawy budza ci, ktorzy robia za male pieniadze ale nie odwalaja szmiry - moze dopiero startuja i musza miec konkurencyjne ceny, moze tylko dorabiaja bo za dnia studiuja, moze robia projekty szybko i sa w stanie ich zrobic kilka podczas gdy inny zespol bedzie sie piescil miesiacami bo akurat pracuja tylko 8-16, bo pani Basia pojechala sobie na 2 tygodnie urlopu, bo wciaz odbijaja pileczke do klienta jakby ten mial ich prowadzic za raczke. wtedy taki ceniacy sie fachowiec musi sie wykazac i tak sie tym klientem zajac by ten poczul, ze dobrze wydaje swoje ciezko zarobione pieniadze. tymczasem wielu tych fachowcow sie zachowuje tak, jakby robili komus przysluge pracujac dla nich, a wina za brak klientow obarczaja tych bogu ducha winnych studencikow dorabiajacych do czesnego
maziek - Sro 14 Sie, 2013
http://bipolar.about.com/...ghtbulbjoke.htm
komor - Sob 17 Sie, 2013
moronica napisał/a: | nikt przy zdrowych zmyslach nie bedzie zalowal klienta, ktory poszedl do konkurencji by mu odwalili szmire za niska cene, bo to glupi klient a klient glupi to klient problematyczny |
Nie zawsze i nie do końca tak jest, przynajmniej w Polsce. Bo w PL mamy jeszcze jeden typ klienta – klient niewyrobiony, w sensie: niewykształcony czego warto wymagać, a w czym zdać się na fachowca. Czasem takiego udaje się wychować, szczególnie jak posiada zasoby finansowe, tylko nie wie co za nie może uzyskać i jaka to jest różnica w porównaniu do pięciozłotowego ziutka.
|
|