|
forum.optyczne.pl
|
 |
Filtry, konwertery i soczewki - Prośba o pomoc w dobraniu odpowiedniego filtra
Zyta - Czw 08 Sie, 2013 Temat postu: Prośba o pomoc w dobraniu odpowiedniego filtra Witam,
Chciałabym w najbliższym czasie zakupić dla mojej lustrzanki filtr polaryzacyjny.
Taki co sprawdzi się przy robieniu zdjęć widokowych w górach np. Tatrach.
W posiadaniu mam obiektyw Canon EF-S 18-135 mm f/3.5-5.6 IS
śrendica 67 mm.
Z góry dziękuje
mozer - Czw 08 Sie, 2013
Zyta,
http://www.optyczne.pl/7....yzacyjnych.html
http://www.optyczne.pl/8....5%82nienie.html
Zapoznać się, potem pytać
Zyta - Czw 08 Sie, 2013
Mnie bardziej chodziło o przetestowane przez was firmy, testy testami ale opinia innych użytkowników jest cenna.
MC - Czw 08 Sie, 2013
Opinie użytkowników nie odbiegają od wyników ww. testów.
Zyta - Czw 08 Sie, 2013
Dla jasności sytuacji: nie chce kupować uchwytów do filtrów ( jestem amatorem który robi zdjęcia "dla siebie") więc uważam taki uchwyt za zbędny jak na razie. Wydawało mi się, że filtr polaryzacyjny powinien być dobry jeśli chodzi o robienie zdjęć w górach. Ale jeśli moglibyście mnie utwierdzić w przekonaiu.. Mam problem iż przy zdjęciach widokowych góry które widać na horyzoncie są bardzo słabo widoczne. Czy taki filtr jest w stanie mi pomóc czy lepszy UV?
Na początku artykułu o testach filtrów polaryzacyjnych było napisane iż można podnieść kontrastowośc chmur, wyciemniając niebo.
czy ktos juz stosowal filtry w tym modelu co ja mam (EOS 7 D)? bo chodzi o to zeby dopasowac filtr do konkretnego modelu.
testy testami ale w praktyce moze byc inaczej
pes - Czw 08 Sie, 2013