|
forum.optyczne.pl
|
 |
Pomagamy w wyborze lustrzanki cyfrowej - Nikon D7100 czy D600 czy D800
Beata1986 - Pon 02 Wrz, 2013 Temat postu: Nikon D7100 czy D600 czy D800 Witam, proszę o pomoc w wyborze aparatu i dobrego obiektywu oraz lampy. Chcę zaznaczyć że jestem amatorką i interesuje mnie wyłącznie fotografia dziecięca i rodzinna w domu i w plenerze. Obecnie posiadam Nikona D3200 i obiektywy 18-55 i "stałke" AF 50 f1.8. Mój budżet to ok 18 tys. Zdecydowana byłam na zakup D600 plus obiektyw Nikkor 24-70 mm f/2,8 G i AF-S 85 mm f/1,4 G ale troszkę się naczytałam o wadach D600 i już sama nie wiem... Czy może dołożyć do D800 i tańsze obiektywy? Proszę o pomoc w wyborze i z góry dziękuję
Tutejszyn - Pon 02 Wrz, 2013
Beata1986, pokaż jakieś swoje prace..
moronica - Pon 02 Wrz, 2013
Beata1986, a co takiego sie naczytalas o tych wadach d600 i czy na pewno zdajesz sobie sprawe z ich powagi?
Wujek_Pstrykacz - Pon 02 Wrz, 2013
Ostatnio jest sporo szumu wokół Nikona, jakiś tam powód musi być, bezsprzecznie, ale tez nie można wyolbrzymiać tych wad, po prostu niedopatrzenia w produkcji.
Pewnym natomiast jest, że klient oczekuje po swoim zakupie towaru pełnowartościowego, takiego który mu tam nie przeszkadza w uzyskaniu idealnej jakości. Ja bym wybrał jednak D600, porządnie poczyścił matrycę przez pare miesięcy i potem cieszył się fotografowaniem lepszymi szkłami.
Beata1986 - Pon 02 Wrz, 2013 Temat postu: Nikon D7100 czy D600 czy D800 No właśnie podobno w D600 często trzeba czyścić matryce i dlatego się wahałam Dziękuje za radę Pozdrawiam
kozidron - Pon 02 Wrz, 2013
Mnie tam bardziej wkurzyła odłażąca guma z 24-70/2.8, w zeszłym tygodniu postanowiła zleźć na stałe.
Beata1986 weź sobie d600 i jakiegoś zuma 70-200 tamrona, zawsze przyda się na dzieciaki na placu zabaw, lepsze to niż dokładać do d800
Tutejszyn - Pon 02 Wrz, 2013