forum.optyczne.pl

Pomagamy w wyborze obiektywu - SIGMA 70-300 1:4-5.6 APO

LastRace - Nie 20 Paź, 2013
Temat postu: SIGMA 70-300 1:4-5.6 APO
Witam. Mam możliwość kupienia Nikona D3100 z właśnie tą optyką od Sigmy. Jako że jestem TOTALNYM amatorem, to mam pytanie za które może mnie wyśmiejecie. Czy ten obiektyw nadaje się tylko do robienia zdjęć w macro lub z daleka?. Nie miałbym wtedy KIT'owego 18-55mm, a czy ten 70-300mm nadaje się do robienia zdjęć np. na imprezie? :) .
hijax_pl - Nie 20 Paź, 2013

LastRace napisał/a:
Czy ten obiektyw nadaje się tylko do robienia zdjęć w macro lub z daleka?
Nie.
LastRace napisał/a:
Nie miałbym wtedy KIT'owego 18-55mm
Hm... No to w takim razie będzie kiepsko, bo...
LastRace napisał/a:
czy ten 70-300mm nadaje się do robienia zdjęć np. na imprezie?
Nie bardzo. Lepiej do przyrody...
muzyk - Pon 21 Paź, 2013

Na imprezę lepiej coś zumowatego krótszego jaśniejszego - np. ...
Tamron 17-50 2.8

bogdanek - Pon 21 Paź, 2013

Mam ten obiektyw i na imprezy nadaje się średnio , chyba ,że na festyn, Tobie to raczej , jak napisali koledzy powyżej coś szerszego abyś zmieścił pomieszczenie i ludzi w nim się znajdujących w kadrze.
Andrzej.M. - Pon 21 Paź, 2013

LastRace napisał/a:
Mam możliwość kupienia Nikona D3100 z właśnie tą optyką od Sigmy.
Nie jest to szczyt jakości ale jeśli cena dobra, a możesz dołożyć 1200 zł na Tamrona 17-50/2,8 - to można by się zastanowić. Choć pewnie Tobie wystarczyłby 18-105 VR. A nawet "kitowy" 18-55 VR. Wszystko kwestia ceny...
muzyk - Pon 21 Paź, 2013

bogdanek napisał/a:
Mam ten obiektyw i na imprezy nadaje się średnio

Dlaczegóż to zaś "średnio"? Może demonem prędkości nie jest, ale dość jasna optyka i "imprezowy" zakres ogniskowych.

Usjwo - Wto 22 Paź, 2013

bogdanek chyba mail na mysli 70-300, ktory wlasnie nie ma "imprezowego" zakresu :)
muzyk - Wto 22 Paź, 2013

LastRace napisał/a:
a czy ten 70-300mm nadaje się do robienia zdjęć np. na imprezie? :) .

ale pytał o robienie zdjęć NA IMPREZIE... :zalamany: