forum.optyczne.pl

Lampy błyskowe i oświetlenie - Domowe studio do 1500zł

Arkowal - Pon 21 Paź, 2013
Temat postu: Domowe studio do 1500zł
Zbliża się zima wiec zastanawiam się na kupnem swojego pierwszego oświtlenia do portretów i fotografii dziecięcej.Cena jaką chciałbym przeznaczyć to około 1500zł nie licząc tła.Zastanawiam się nad Quantuum pulse 300?Co sadzicie o tych lampach?Co ewentualnie musiałbym jeszcze do nich dokupić w celu ich odpalenia?Proszę o jakieś porady bo jeśli chodzi o fotografie studyjna,nie mam kompletnie doświadczenia i jestem zielony,czas zacząc się uczyć :mrgreen:
rafal.adamczyk - Wto 22 Paź, 2013

Masz wszystko co potrzebne do ich odpalenia, ale nic na czym mógłbyś postawić lampę. Musisz się więc rozejrzeć za statywem do niej. Będziesz też potrzebował tzw. modyfikatorów. Do dzieciaków - nie wiem jak koledzy, ale ja sugerowałbym jakąś oktę 120cm+. Nie wiem jakie mocowanie posiadają lampy Quantuum, ale najwięcej akcesoriów znajdziesz na S-mount. Odpuść beauty dishe, parasolki etc. Na początek wystarczy. Naucz się pracy z jedną lampą I bez problem za jakiś czas zaczniesz dodawać następne. Jak mieszkasz w Bradford możesz się zainteresować produktami "Bessel", sam kilku używam - dobra jakość za rozsądne pieniądze.

Na youtube znajdziesz masę materiałów pomocnych w nauce. Powodzenia

Arkowal - Sro 23 Paź, 2013

Ok dzięki.Wiesz może czy byłaby jeszcze możliwość podłączenia do całego zestawu trzeciej dodatkowaj lampy canona speedlite 430 EX2?Jak to zrobić?
komor - Sro 23 Paź, 2013

Stosując wyzwalanie radiowe możesz dołożyć do zestawu także 430EXII lub cokolwiek innego, co jest wyzwalane środkowym pinem. W tym zestawie Quantuum Pulse jak rozumiem radia nie ma, więc tak czy owak musisz wymyśleć sposób wyzwalania. Masz 60D, tak? Czyli możesz od biedy wyzwalać wbudowaną, ale moim zdaniem najwygodniej i najbezpieczniej jest mieć jednak radio. Ja mam Phottixa Strato II i jestem bardzo zadowolony.
Andrzej.M. - Sro 23 Paź, 2013