|
forum.optyczne.pl
|
 |
Obiektywy fotograficzne - Tamron 70-300mm, Sigma 28-200mm - mocowanie Minolta
Pelek82 - Nie 17 Lut, 2008 Temat postu: Tamron 70-300mm, Sigma 28-200mm - mocowanie Minolta Witam jestem początkującym użytkownikiem Canona Eos 400d, mam pytanko czy jest jakaś redukcja bądź przejściówka z Tamron 1:4-5.6 70-300mm do Canona Eosa
Pozdro
Pelek82
//Scaliłem posty i zmieniłem temat - goltar
MM - Nie 17 Lut, 2008
Tamron nie produkuje aparatów. Ten obiektyw musi mieć jakiś bagnet. W pytaniu napisz wyraźnie jaki to jest bagnet. Napisz w pytaniu a nie dawaj jakiś ślad tego w tytule wątku. To forum fotograficzne a nie detektywistyczne i tylko niektórzy fotografowie są detektywami
Sam pomysł z przejściówką przy tak tanim obiektywie uważam za pozbawiony sensu. Lepiej sprzedać tego Tamrona i kupić coś z mocowanie do EOS-a
Pelek82 - Nie 17 Lut, 2008
Tamron AF 70-300 mm 1:4-5,6 for Minolta to co jest napisane na obiektywie
MM - Nie 17 Lut, 2008
Czyli do Canona tego nie podłączysz. Nie wiem czy jest przejściówka na Canona (choć do Canona przez przejściówkę można niemal wszystko podłaczyć), ale sens takiego zabiegu przy tym obiektywie jest moim zdaniem pozbawiony całkowicie sensu. Oczywiście o AF-ie musiałbyś zapomnieć. Zwyczajnie sprzedaj ten obiektyw i pozbędziesz się kłopotu.
Pelek82 - Pon 18 Lut, 2008 Temat postu: Sigma 28-200mm Witam mam obiektyw Sigma 28-200mm 1:3.8-5.6 UC Aspherical z mocowaniem Sony AF / Minolta A czy jest możliwość podłączenia przez jakąś przejściówkę do Canon Eos 400D
Pozdro
Pelek82
Zygmunt - Pon 18 Lut, 2008
Po co ci obiektyw, w którym nie będzie działał ci Af. Obiektyw ten ma też kiepskie światło i brak szerokiego kąta na APS, więc sprzedaj tanio i kup jakiś obiektyw pod EOSa.
komor - Wto 19 Lut, 2008