forum.optyczne.pl

Pomagamy w wyborze lustrzanki cyfrowej - Sony Alpha a580 czy SLT-a55 ??

bassotronic - Wto 03 Gru, 2013
Temat postu: Sony Alpha a580 czy SLT-a55 ??
Witam,

Mam mega dylemat w wyborze kolejnej (drugiej) mojej lustrzanki ??

Sony Alpha a580 vs SLT a55 ?

Wielkość aparatu (boję się, że a55 będzie za mały)
Co powiecie o elektroniczny wizjerze ? jak on działa?
Jeśli chodzi o robienie fotek to czasami lubię się "pobawić" ustawieniami więc nie wiem czy a55 nie będzie posiadał jakiś ograniczeń względem a580.

Dodam, że aktualnie posiadam Sony alpha a450 i jestem mega zadowolony z tego aparatu ale jednam muszę zakupić coś z opcją nagrywania filmów.

Jak narazie jestem bardziej przekonany za Alphą a580 ale z tego co czytam a55 lepiej kręci filmy.

http://www.optyczne.pl/po...=1236&add1=1230

Proszę o wypowiedzenie się na temat tych modelów.
(jestem amatorem, więc specyfikacje mało mi mówią :) )

ghost - Wto 03 Gru, 2013

z tych dwóch - mz 580.
wizjer LCD z 55 jest mocno dyskusyjny.

Andrzej.M. - Wto 03 Gru, 2013

Jeśli dużo kręcisz filmów - to możliwe że SLT lepiej się sprawdzi, do zdjęć jednak lustrzanka.
bassotronic - Wto 03 Gru, 2013

Filmy dopiero zacznę kręcić, ale to będą filmy typu "rodzinne".
Andrzej.M. - Wto 03 Gru, 2013

Jeśli więc wystarczy ci takie filmowaniejak w 580 - to po kłopocie.
Stuku - Wto 03 Gru, 2013

A55 posiada ciągłego AF przy nagrywaniu filmów, A580 już tego bajeru nie posiada.

A55 posiada też szybszy tryb seryjny, którego w A580 już nie ma.

Jest też kolejna kwestia. Związana z ergonomią. A580 jest zdecydowanie większą puszką o A55 która zdecydowanie lepiej leży w ręku. Chyba że wolisz mniejsze :) To już Twój wybór :)

Aczkolwiek ja bym brał A580 :D

MNISZKA - Czw 05 Gru, 2013