|
forum.optyczne.pl
|
 |
Pomagamy w wyborze lustrzanki cyfrowej - co kupić tak do 5 tys?
15cysia15 - Czw 05 Gru, 2013 Temat postu: co kupić tak do 5 tys? Witam , potrzebuję pomocy , gdyż : mam/ miałam już lustrzanke sony alfa350 + obiektyw sigmy. Teraz zaczełam szukać czegoś jakościowo lepszego . Nie potrzebuje aparatu który kręci filmy. Chodzi mi tylko o jakość zdjęć. Nie chciałabym czegoś zbyt trudnego w obsłudze ( choć nie jestem laikiem bo wiem to i owo ). Potrzebuje aparatu do robienia zdjęć w terenie. Powiedzmy ,że zdjęcia potrafie robić ,ale na sprzecie się nie znam Prosze o pomoc , bo w sklepie jednak zawsze troche naciągaja;) Co sądzicie o pentaxach? Może nie słusznie ,ale boje sie troche kupić nikona czy canona, jednak ceny samego body sa wysokie ,a ja potrzebuje 2 obiektywów ( szerokokątny i z 'dużym zumem').
jaad75 - Czw 05 Gru, 2013
15cysia15 napisał/a: | Co sądzicie o pentaxach? Może nie słusznie ,ale boje sie troche kupić nikona czy canona, jednak ceny samego body sa wysokie ,a ja potrzebuje 2 obiektywów ( szerokokątny i z 'dużym zumem'). | Boisz się kupić Canona, czy Nikona, ale nie boisz się kupić Pentaksa? Ciekawostka...
kufel - Czw 05 Gru, 2013
chcesz definitywnie rozstac sie z systemem sony?
[ Dodano: Czw 05 Gru, 2013 21:02 ]
jaad75 napisał/a: | Boisz się kupić Canona, czy Nikona, ale nie boisz się kupić Pentaksa? Ciekawostka... | jaad, cos sugerujesz?
jaad75 - Czw 05 Gru, 2013
Ja? No skąd...
15cysia15 - Czw 05 Gru, 2013
nie znam się na tych firmach , w słowie ' boje się' chodzi mi tylko o cene takiego sprzetu ja chce wydać max 5-6 tys, a za tyle to może średnie body canoca/nikona kupie a gdzie obiektyw? a firmy pentax w ogole nie znam , dlatego prosze o rade.
muzyk - Czw 05 Gru, 2013
Jak chcesz jakość, to Pentax K5IIs, ewentualnie k5II (bez "s") + coś tam, na co kasy wystarczy, choćby Tamron 17-50 2.8 bez VC
Nikon d7000 + ewentualnie znów ten Tamron, albo Sigma 18-50 2.8 OS