forum.optyczne.pl

Pomagamy w wyborze cyfrowego aparatu kompaktowego - Kompakt cyfrowy, trudny wybór, jakieś sugestie ?

seba840 - Pon 23 Gru, 2013
Temat postu: Kompakt cyfrowy, trudny wybór, jakieś sugestie ?
Witam
Proszę o wyrozumiałość z braku doświadczenia w tej dziedzinie.
Na wstępie chciałbym się przywitać mam na imię Sebastian :wink: , z fotografowaniem jestem zielony. Do tej pory robiłem zdjęcia tylko i wyłącznie smartfonem (8Mpix), lecz po narodzinach kolejnego dziecka stwierdziłem że zdjęcia z telefonu nie są wystarczające i bardzo słabe, wyglądają tylko dobrze na smartfonie no i czasami zdarzają się wyjątki i dobrze wyglądają na kompie :razz:

Dodam że zanim napisałem nowy temat to spędziłem na tym forum z tydzień czytając różne tematy/posty i czym dłużej czytam tym głupszy jestem. :???:

Aparat do użytku amatorskiego zarówno na dworze jak i w domu i z tego co wyczytałem to najlepiej byłoby że światło-ista była jak najmniejsza do fotografowania w wewnątrz ale czy w takim wypadku zdjęcia na dworze będą równie dobrze wychodzić jak jest niski przedział światłoistej?
Na aparat chciałbym wydać tak do 1000pln a moje typy to:
1. olympus sz-31mr
2. samsung wb850F
3. nikon coolpix L820
4. Fujifilm FinePix F770EXR
5. Panasonic DMC-TZ35
6. Canon sx160is
Jaki aparat będzie bardziej godnego polecenia dla amatora? Podałem w kolejności który bardziej mi się podoba

Myślałem jeszcze nad półką wyżej do 1500pln tylko czy jako amator wykorzystam pełną potencję takiego aparatu a mianowicie: Olympus Stylus XZ-2 który się dość często polecany w różnych postach

No chyba że macie jakieś lepsze propozycje aparatu którego nie wymieniłem
Ale bardziej skłaniałbym się przedziałowi do 1000 pln.

Będę bardzo wdzięczny za pomoc :wink:

Pozdrawiam
Sebastian

Sunders - Pon 23 Gru, 2013

seba840 napisał/a:
Myślałem jeszcze nad półką wyżej do 1500pln tylko czy jako amator wykorzystam pełną potencję takiego aparatu a mianowicie: Olympus Stylus XZ-2