|
forum.optyczne.pl
|
 |
Pomagamy w wyborze lustrzanki cyfrowej - Lustrzanka do video i aukcji internetowych
3backup - Czw 26 Gru, 2013 Temat postu: Lustrzanka do video i aukcji internetowych Witam serdecznie !
W domu była nawet nie wiem skąd lustrzanka alfa350 - niestety jest uszkodzona, o czym opisywałem w innym temacie (obraz różni się od tego w wizjerze). Sporo wystawiam rzeczy na allegro tak więc aparat jest mi potrzebny, ten strasznie wydłuża prace nad w miarę dobrym zdjęciem. Mam do dyspozycji podstawowe tło fotograficzne i lampe studyjną. Nie znam się specjalnie na fotografii więc nie mam pojęcia jaki aparat byłby do tego dobry.
Nadrzędną funkcją, która szczególnie skłania mnie do kupna nowego aparatu to możliwość kręcenia filmów - prowadzę kanał na youtube. Do tej pory kręciłem filmy HTC One ale co jak co jest to jednak telefon. Ponadto filmy te będę wykorzystywał do sklejania półprofesjonalnych filmów promujących różne imprezy czy relacji (czyli jakość bardziej kinowa). Co byłoby dobre do moich wymagań? Miałem okazje kręcić canonem 650d i w sumie byłem z niego zadowolony mimo wysokich szumów nawet przy dobrym oświetleniu i wydawać by się mogło dobrym iso ale spełnił swoje zadanie. Na tą chwilę bardziej przymierzam się do nikona 5200 ale szczerze mówiąc nie znam się aż tak na fotografii i pytanie czy są jakieś alternatywy? Czy lepiej dołożyć do canona 60/70d? Który system dla moich zastosowań lepszy itp itd?
Tutejszyn - Czw 26 Gru, 2013
3backup napisał/a: | Nadrzędną funkcją, która szczególnie skłania mnie do kupna nowego aparatu to możliwość kręcenia filmów | Więc dlaczego nie kupisz kamery?
3backup - Czw 26 Gru, 2013
Ponieważ potrzebuję naprawdę dobrych zdjęć do aukcji internetowych, a nie stać mnie na kupno i tego i tego.
maciejs - Czw 26 Gru, 2013
Canon 600D będzie wystarczającym aparatem dla ciebie.
Może 600D + 17-50mm f/2.8 tamron
uniwersalny, jasny zoomik w sam raz na twoje potrzeby
3backup - Sob 28 Gru, 2013