|
forum.optyczne.pl
|
 |
Pomagamy w wyborze cyfrowego aparatu kompaktowego - Kompakt do 1000 zł (edycja 2014)
Kocyk - Wto 07 Sty, 2014 Temat postu: Kompakt do 1000 zł (edycja 2014) Witam.
Zwracam się do Was z prośbą przy wyborze aparatu do kwoty 1000 zł ( +/- 100 zł) , która jest ostateczna i nie przekraczalna
Proszę też o podejście poważnie i profesjonalnie do tematu. Osoby które mają zamiar pisać "było" "poszukaj na forum" itp. nie marnujcie swego czasu jak i mego. Są podobne tematy fakt, ale każdy jest inny i ma inne wymagania
Do rzeczy.
Nie jestem profesjonalista, i nigdy nim nie będą. Poszukuje aparatu, który będzie po prostu dobry, uniwersalny. Zda egzamin robiąc zdjęcia podczas wycieczek w góry, do lasu (plaża raczej odpada), fotografowania różnych miejsc i obiektów, postaci, natury, żeby dawał radę w nocy, fotografowanie imprez, itp. Nie rozmywał zdjęć w ruchu, był na akumulator, nie baterie. Jednocześnie chcę mieć choć troszkę frajdy z manualnego ustawienia aparatu, bo cykanie fotek na automacie nie kręci mnie, od tego mam telefon
Cena jaka dysponuje to 1000 zł (+/- 100 zł) i jest to kwota ostateczna.
Nie interesują mnie lustrzanki, więc proszę mnie nie namawiać na tego typu zabawki
Zdaję sobie sprawę że za taka kwotę nie dostanę mega aparatu, ale coś sensownego na pewno się znajdzie.
Opcji kręcenie filmów aparat nie musi posiadać, od tego są kamery
Po spędzeniu kilku godzin w internecie, i nie znając w ogóle zagadnień z fotografii, zainteresowały mnie następujące modele:
1) Sony Cyber-shot DSC-HX200V (Jest obecnie w promocji za 999 zł )
2) Fujifilm FinePix HS30EXR
3) Panasonic DMC-FZ62 3D
4) Fuji FinePix HS25 EXR 3D
Co powiecie o tych aparatach ? Jakie ich są wady, zalety ? I co innego polecacie ? Jakie inne aparaty w tym przedziale cenowym polecacie ?
Z każdą sensowną i konkretna odpowiedź dziękuje z góry. A osoba która poleci i doradzi mi coś sensownego i zdecyduje się na ten zakup, zaproszę na piwo Oczywiście jeśli jest że Szczecina
Pozdrawiam.