forum.optyczne.pl

Lampy błyskowe i oświetlenie - Radiowe wyzwalanie lamp, Canon

dj2pac - Wto 14 Sty, 2014
Temat postu: Radiowe wyzwalanie lamp, Canon
witam
niedawno zakupilem sobie lustrzanke canon 600d
chcialem sie dowiedziec o jakies rozsadnie tanie zestawienie zestawu radiowego do lamp blyskowych
jestem amatorem w dziedzinie fotografii jednakze chcialbym rozwinac swoj zestaw w te akcesorium
- potrzebowalbym
*lampe blyskowa( z czasem kilka lamp)
*wyzwalacz radiowy z mozliwoscia sterowania kilkoma nadajnikami ( z czasem)
co byscie polecili w tej materii, zdjecia byly by wykonywane w roznych miejscach pomieszczenia portrety zewnetrzne chodzi o jakis w miare uniwersalny polaczony systemik w miare tani z mozliwoscia rozbudowy w nowe lamy i odbiorniki
jesli takie tematy juz istnieja to przepraszam ale nie moglem nic konkretnego znalezc
pozdrawiam dj2pac

Usjwo - Wto 14 Sty, 2014

Polecam Yongnuo. Lampy i wyzwalacze radiowe.
W zaleznosci od zasobu portfela mozesz kupic manualne lub z automatyka.
Lampy YN sa wprawdzie chinskie, ale sprawuja sie bardzo dobrze i sa dosc tanie.
Za 800PLN mozesz miec lampe, porownywalna do C580EX, dodatkoowo kazda ma wbudowana fotocele
Wyzwalacze proponuje kupowac odrazu z przeniesieniem automatyki YN622. Dwie sztuki nadajnik odbiornik to 350-400PLN.

dj2pac - Wto 14 Sty, 2014

wlasnie zastanawialem sie nad wyzwalaczami YONGNUO YN622
nie kosztuja zbyt wiele i maja duze mozliwosci
a jaka lampe konkretnie do nich bys zaproponowal, na co mam zwracac uwage przy doborze lampy do tego zestawu
pozostanmy przy YONGNUO
* jakis model podstawowy budzetowy ( mozliwosci wady zalety)
* kolejny z wiekszymi mozliwosciami ( najrozsadniejszy cenowo z automatyka)
LAMPA YONGNUO YN-560 III to wyglada ciekawie ....
dziekuje za szybka odp :)

Usjwo - Wto 14 Sty, 2014