|
forum.optyczne.pl
|
 |
Pomagamy w wyborze lustrzanki cyfrowej - Mała lustrzana do filmowania i zdjęć
Fatality1989 - Czw 23 Sty, 2014 Temat postu: Mała lustrzana do filmowania i zdjęć Witam
Jak w temacie. Poszukuję lustrzanki do robienia zdjęć i filmowania. Ogólnie ma być mała, nieskomplikowana i lekka. Główne przeznaczenie: filmowanie tylko Full HD oraz zdjęcia. Lubię bawić się różnymi efektami więc dobrze aby miała Panorame, HDR, itp.
Myślałem nad Nikonem D5300 lub Sony A65 jednak w tym drugim wkurza mnie że jest tak drogi z oryginalnym obiektywem sony
Mówię z góry że jestem fotoamatorem nie znam się aż tak bardzo na tym. Proszę Was o pomoc w wyborze aparatu z przeznaczeniem głównie na wakacje i święta. Czasem tylko jak się pójdzie gdzieś na spacer pstryknąć parę fotek.
Zapraszam do dyskusji
Wojmistrz - Czw 23 Sty, 2014
Do filmowania to albo Sony SLT albo Canon i najlepiej z ML. Napisz jaki masz budżet i czy to na sam aparat czy z obiektywem. Co będziesz kręcił? Jaki masz już osprzęt?
Fatality1989 - Czw 23 Sty, 2014
Szczerze z obiektywami nie chciałbym przekroczyć 3 000 zł. zakres tolerancji to jakieś 200 zł
I ty chcesz z ręki kręcić lustrzanką?
Nadal nie wiem co chcesz kręcić.
jakieś filmiki. To ma być sprzęt dla amatora, który będąc na wczasach chce porobić zdjęcia i przy okazji nakręcić jakiś filmik. W ostateczności nawet 3 500 zł mogę wyłożyć
[ Dodano: Czw 23 Sty, 2014 19:26 ]
a co sądzisz o takim zestawie?
http://allegro.pl/sony-al...3889854534.html
dcs - Czw 23 Sty, 2014
http://allegro.pl/nikon-d...3871882948.html
[ Dodano: Czw 23 Sty, 2014 20:11 ]
http://www.skapiec.pl/site/cat/2/comp/2231445
[ Dodano: Czw 23 Sty, 2014 20:16 ]
http://allegro.pl/sony-al...3911644101.html
http://allegro.pl/sony-sl...3829031117.html
Jestem za zmianą miejsca dla tego tematu, na pomoc przy wyborze lustrzanki cyfrowej. Zakup aparatu z możliwością filmowania ma się nijak do samego filmowania Do takiego "filmowania" nada się każdy.