forum.optyczne.pl

Pomagamy w wyborze lustrzanki cyfrowej - Help me! Kupię ale nie wiem co!!!

ALLO_Leszno - Sob 15 Lut, 2014
Temat postu: Help me! Kupię ale nie wiem co!!!
Prowadzę ligi amatorskie w piłkę nożną na orliku i na sali. Na Orliku póki jest jasno to zdjęcia nawet telefonem wychodzą, ale jak muszę włączyć jupitery to właśnie....

to samo jak jestem na hali, gdy tam świeci obojętnie jakie światło to właśnie...

... jakie kupić aparat + dodatki by pogodzić wszystko i zdjęcia były naprawdę dobre.

moje ligi:
www.alloleszno.pl www.ralphrydzyna.pl

nienietaktak - Sob 15 Lut, 2014

Budżet?

do 3 tys?

[ Dodano: Sob 15 Lut, 2014 01:39 ]
dobre pytanie. Jestem amatorem ! jednak cenie to co robię więc jak będę robił zdjęcia to muszą mieć z tego efekt :-) opis banalny ja to wiem, jednak lubię się uczyć więc za to co wydam za aparat to się do niego douczę !!!

matys - Sob 15 Lut, 2014

Ja rozumiem teraz masz d3100 ? Z tego co widać po zdjęciach to chyba fotografujesz w trybie Auto ? Ta puszka do wybitnych nie należy ale daje radę, jakbyś poczytał trochę o fotografii i nauczył się kontrolować ISO, przysłonę i czas naświetlania to myślę ze z jakości zdjęć tez był byś bardziej zadowolony.

teraz mam pożyczonego Nikon D3100 i nim robie fotki. A nie chce już pożyczać i dlatego chcę kupić nowego dla siebie i nie wiem jakiego. Stąd ten temat i moją prośba o propozycje
dragossani - Sob 15 Lut, 2014

Koledzy pewnie coś wymyślą kompromisowego ale smutny fakt jest taki, że do sportu w słabym, sztucznym świetle to możesz te 3000 zł wydać na sam obiektyw, pożyczać dalej tego D3100, a i tak efekt będzie taki sobie. Oczywiście będzie lepiej niż teraz ale te konkretne warunki są akurat bardzo wymagające i to tak dla szkła jak i dla aparatu (AF).

W budżecie zmieścisz używanego Nikkora AF-S 24-120 mm f/4G ED VR, a naginając trochę używanego Nikkora AF-S 70-200 mm f/4.0G ED VR. W zestawu aparat+szkło w tej cenie nie doradzam bo jak by nie szukać to będzie ciemnica.