forum.optyczne.pl

Pomagamy w wyborze lustrzanki cyfrowej - Obiektyw do Nikona D3000 czy nowe body? Budżet 3500-4000

Buldog - Pią 14 Mar, 2014
Temat postu: Obiektyw do Nikona D3000 czy nowe body? Budżet 3500-4000
Witam bardzo proszę o pomoc, chciałbym kupić żonie prezent ale nie znam się zupełnie na sprzęcie, sprzęt jakim obecnie dysponujemy to dość stare body nikon D3000 obiektyw kit af-s 18-55 3,5-56, af-s 35mm 1:1.8g, af-s 55-200 1:4-5.6g, lampa metz 44 af-1. zastanawiam sie nad zakupem nowego body niestety nie stać mnie na pełna klatkę więc mysle o D7100 ale niektórzy mówią że nie ma to sensu, zastanawiam się także nad wymianą obiektywu kitowego na jasniejszy ze stabilizacją obrazu bo podobno obecnie posiadany go nie ma znalazłem jakąś sigmę o podobnym zakresie i jasnosci 2.8 ale nie jestem tego pewien, chyba że ktos zaproponuje jakiś inny obiektyw dodam tylko że żona robi bardzo różne zdjęcia a najrzadziej korzysta z 55-200. proszę także o propozycje jakiś dodatkowych akcesoriów o których istnieniu moge nie mieć pojęcia. Serdeznie pozdrawiam.
mozer - Pią 14 Mar, 2014

Przede wszystkim to podaj budżet.
RB - Pią 14 Mar, 2014

Przede wszystkim, jeśli żona ma pojęcie a Ty nie masz pojęcia... to spytaj żonę jaki sprzęt chce. Popytaj, zachęć do kupienia, aktywnie namawiaj - ale niech ona wybierze sprzęt dla siebie. A prezenty w ciemno na podstawie doradzania netowych gawędziarzy... brrrr...
pioroon - Pią 14 Mar, 2014

Buldog, w skrócie to zazdrościmy żony, zazwyczaj jest odwrotnie :)
RB ma rację, chyba że 'musi' to być niespodzianka.

Temat postu: budżet
ok 3,5 -4 a zapytanie nie wchodzi w gre ma być niespodziewanka

Pierwszy typ Sigma 18-35/f1.8. Test zobaczysz tu:
http://www.optyczne.pl/29...dsumowanie.html

[ Dodano: Pią 14 Mar, 2014 08:32 ]
I w budżecie zostanie kasa na dokupienie filtru polaryzacyjnego.

mozer - Pią 14 Mar, 2014

Nie wiadomo czy 1.8 to nei przesada. Nie bardzo wiemy co żona foci, jak, itp. itd...