forum.optyczne.pl

Pomagamy w wyborze lustrzanki cyfrowej - Którą wybrać 600D/60D/7D

kubatron - Sro 26 Mar, 2014
Temat postu: Którą wybrać 600D/60D/7D
Witam, mam na imie Jakub :)
Przymierzam sie od dłuższego czasu do rozpoczęcia przygody z fotografią, mam dylemat.
Oczywiście jestem amatorem, lecz moje pytanie się nasuwa.
Który z powyższych modelów wybrać ?
Gdyż owszem 600D jest amatorką dla rozpoczynających przygode, lecz czy warto dawać 1800zł za amatorke czy nie lepie jzainwestowac w 60D który jest droższy a napewno wydajniejszy (chyba tez amatorski) ?
Czy w ogóle uzbierać kapitał i zainwestowac w 7D tak aby już mieć na czym pracować, bo wiadomo że na początek nie wykorzystam w pełni wszystkich funkcji bo zanim się do tego wszystkiego doszkole, ale czy nie lepiej mieć lepszy niż gorszy ?
Oczywiscie zapomnialem dodac iz chcialbym aby kazda z tych lustrzanek miala podobnej jakosci filmy FullHD , slow motion, a chodzi mi o niezalena opinie, do tego jakosc zdjec i inne.
:)

pioroon - Sro 26 Mar, 2014

kubatron,
1. Jakiego typu zdjęcia chcesz robić?
2. Budżet.
:)

mozer - Sro 26 Mar, 2014

Standardowa odpowiedź brzmi 6D ;P

A tak serio to zapytam inaczej - po jaką cholerę Canon? Masz jakieś konkretne powody ku temu?

pioroon:
1. wiesz co chce ogólnie zacząc przygode z tym, myśle że zdjecią w plenerze osób to przedewszystkim, różnego rodzaju krajobrazy czy uchwycenia zwierząt, studyjnie też chciałbym zdobyćdoswiadczenie i sie sprobowac
2. mysle ze 5 tys to maks na aparat

mozer: hmm no jakos nie wiem, moze jako laik sie do Canon'a przekonałem ze kreci dobre filmy FullHD i tam pare rzeczy co czytalem, ale jestem otwarty iczekam na propozycje i dyskusje od profesjonalistów :)

kubatron napisał/a:
2. mysle ze 5 tys to maks na aparat

Uściślijmy jeszcze, to jest budżet na samo body, czy ze szkłem/szkłami?

Myślę że body + szkło/ła.
mozer - Sro 26 Mar, 2014

kubatron, slow motion to w zadnej nie zrobisz, bo nie ma takich ktore mialyby wiecej niz 30 fps w full hd...