|
forum.optyczne.pl
|
 |
Cyfrowe aparaty bez lustra z wymienną optyką - Olympus E-PM2 - Kontrolka samowyzwalacza/lampka wspomagania
sirmm - Wto 15 Kwi, 2014 Temat postu: Olympus E-PM2 - Kontrolka samowyzwalacza/lampka wspomagania Cześć!
Kupiłem Olympusa E-PM2 i jak przyjrzałem się, to w kontrolce samowyzwalacza/lampce
wspomagania AF, widzę skazę/drucik/pęknięcie?
Czy ktoś kto ma ten aparat może potwierdzić, że tam w środku jest coś widoczne?
Czy to może być drucik?
Aparat łapie ostrość bez problemu.
Tutejszyn - Wto 15 Kwi, 2014
Ech, odkrywcy i badacze...
sirmm - Wto 15 Kwi, 2014
Tutejszyn - twój post do tematu nic nie wniósł.
Nie znam się, to pytam.
muzyk - Wto 15 Kwi, 2014
sirmm napisał/a: | Kupiłem Olympusa E-PM2 i jak przyjrzałem się, to w kontrolce samowyzwalacza/lampce
wspomagania AF, widzę skazę/drucik/pęknięcie? |
Działa w ogóle ta lampka?
sirmm - Wto 15 Kwi, 2014
Tak, działa.
muzyk - Wto 15 Kwi, 2014
sirmm napisał/a: | Tak, działa. |
To co się martwisz?
sirmm - Wto 15 Kwi, 2014
To, że nówka jest, i już coś człowiek zauważył, i nie wie, czy tak ma być, czy trafił się egzemplarz, który zapowiada się na wadliwy
muzyk - Wto 15 Kwi, 2014
sirmm napisał/a: | To, że nówka jest, i już coś człowiek zauważył, i nie wie, czy tak ma być, czy trafił się egzemplarz, który zapowiada się na wadliwy |
Jeśli tak Cię to gryzie, pojedź tam gdzie kupiłeś i porównaj z innym modelem, ewentualnie luknij na zdjęcia w necie.
panmarecq - Wto 15 Kwi, 2014
Hmm mam ten aparat i spojrzałem w tą lampkę i na upartego może widać tam coś co jest taką białą plamką ale to chyba szukanie dziury w całym jak nic nie odstaje i działa dobrze to nie ma co narzekać.
sirmm - Wto 15 Kwi, 2014
Z tego co piszesz, to nie wygląda to tak, jak u mnie.
U mnie jest dość mocno widoczne.
[ Dodano: Wto 15 Kwi, 2014 20:26 ]
To co jeszcze zauważyłem, to przy zrobieniu zdjęcia z zakrytym obiektywem, odszukałem szare pixele. Zaznaczyłem na zdjęciu, czy to wada matrycy?
Piotr.. - Sro 16 Kwi, 2014