forum.optyczne.pl

Cyfrowe aparaty bez lustra z wymienną optyką - Olympus E-PM2 - Kontrolka samowyzwalacza/lampka wspomagania

sirmm - Wto 15 Kwi, 2014
Temat postu: Olympus E-PM2 - Kontrolka samowyzwalacza/lampka wspomagania
Cześć!

Kupiłem Olympusa E-PM2 i jak przyjrzałem się, to w kontrolce samowyzwalacza/lampce
wspomagania AF, widzę skazę/drucik/pęknięcie?
Czy ktoś kto ma ten aparat może potwierdzić, że tam w środku jest coś widoczne?
Czy to może być drucik?

Aparat łapie ostrość bez problemu.

Tutejszyn - Wto 15 Kwi, 2014

Ech, odkrywcy i badacze... :-)
sirmm - Wto 15 Kwi, 2014

Tutejszyn - twój post do tematu nic nie wniósł.

Nie znam się, to pytam.

muzyk - Wto 15 Kwi, 2014

sirmm napisał/a:
Kupiłem Olympusa E-PM2 i jak przyjrzałem się, to w kontrolce samowyzwalacza/lampce
wspomagania AF, widzę skazę/drucik/pęknięcie?

Działa w ogóle ta lampka?

sirmm - Wto 15 Kwi, 2014

Tak, działa.
muzyk - Wto 15 Kwi, 2014

sirmm napisał/a:
Tak, działa.

To co się martwisz? :grin:

sirmm - Wto 15 Kwi, 2014

To, że nówka jest, i już coś człowiek zauważył, i nie wie, czy tak ma być, czy trafił się egzemplarz, który zapowiada się na wadliwy :razz:
muzyk - Wto 15 Kwi, 2014

sirmm napisał/a:
To, że nówka jest, i już coś człowiek zauważył, i nie wie, czy tak ma być, czy trafił się egzemplarz, który zapowiada się na wadliwy :razz:

Jeśli tak Cię to gryzie, pojedź tam gdzie kupiłeś i porównaj z innym modelem, ewentualnie luknij na zdjęcia w necie.

panmarecq - Wto 15 Kwi, 2014

Hmm mam ten aparat i spojrzałem w tą lampkę i na upartego może widać tam coś co jest taką białą plamką ale to chyba szukanie dziury w całym jak nic nie odstaje i działa dobrze to nie ma co narzekać.
sirmm - Wto 15 Kwi, 2014

Z tego co piszesz, to nie wygląda to tak, jak u mnie.
U mnie jest dość mocno widoczne.

[ Dodano: Wto 15 Kwi, 2014 20:26 ]
To co jeszcze zauważyłem, to przy zrobieniu zdjęcia z zakrytym obiektywem, odszukałem szare pixele. Zaznaczyłem na zdjęciu, czy to wada matrycy?