|
forum.optyczne.pl
|
 |
Pomagamy w wyborze cyfrowego aparatu kompaktowego - jaki kompakt wybrać- fuji xf-1 czy olympus xz-2?
tinka1986 - Pią 16 Maj, 2014 Temat postu: jaki kompakt wybrać- fuji xf-1 czy olympus xz-2? Witam, zwracam się tutaj z prośbą o pomoc bo czytając już trochę na temat tych kompaktów myślę że ktoś mi tu pomoże a mianowicie, zastanawiam się nad zakupem kompaktu, byłam zdecydowana na olympusa xz-2 ponieważ często jest tu polecany, brałam pod uwagę również fuji x10 lub x20 tyle że ten już jest droższy (ale jeśli znacznie lepszy to wolę dopłacić a kupić coś porządnego). Wybrałam się do sklepu nie dla idiotów żeby zobaczyć jak leżą w ręku, i wtedy Pan mi poradził żebym w wyborze uwzględniła również xf-1.
Nie znam się na parametrach aparatów i nie wiem jak je porównać, czy możecie mi doradzić który aparat robi jakościowo najlepsze zdjęcia w różnych warunkach oraz ma szybki AF - ze względu na dwójkę małych dzieci które nie umieją usiedzieć w miejscu:)
Mam jeszcze jedno pytanie, aktualnie posługuję się starym aparatem sony cybershot dsc x10, czy to już jest bardzo duży zabytek? Czy może nie ma sensu go zamieniać na te kompakty wymienione powyżej a lepiej dołożyć do czegoś lepszego? Jest w 100% sprawny tylko już mam go dosyć (przepraszam jeśli to głupie pytanie:) )
Z góry dziękuję za pomoc!
LEX - Pią 16 Maj, 2014
http://forum.optyczne.pl/...=19471&start=90
http://fujiklub.pl/sprz%C...X7-sila-swiatla
tinka1986 - Nie 18 Maj, 2014
Nikt mi nie podpowie?
LEX - Nie 18 Maj, 2014
W świetle dziennym (słoneczną pogodę) każdy aparat zrobi dobre zdjęcia.Kupisz Lepszy aparat to będziesz miała przewagę focić w gorszych warunkach i jakość nagrywanych filmów będzie zdecydowanie lepsze.Pod warunkiem że przesiądziesz się na któryś z aparatów z górnej półki jednocześnie nie przepłacając inaczej nie ma sensu.
Do jednego już masz linki z którego będziesz zadowolona.Testowany wśród Sony DSC-HX100,Canon G15 ,Olympus XZ-2
Fuji nie wypowiadam się.
Ewentualnie