|
forum.optyczne.pl
|
 |
Pomagamy w wyborze cyfrowego aparatu kompaktowego - Canon PowerShot SX270 HS - dobry wybór do 1000 zł ?
Endriu8709 - Pią 06 Cze, 2014 Temat postu: Canon PowerShot SX270 HS - dobry wybór do 1000 zł ? Witam serdecznie forumowiczów.
Zanim założyłem ten temat to dość mocno przeglądałem testy tym portalu, z początku mierzyłem nieco wyżej niż wymieniony w tytule tematu aparat.
miałem upatrzone już trzy modele:
- Olympus Stylus XZ-2
- Canon PowerShot G15
- Panasonic Lumix DMC-LX7
Niestety nagła awaria monitora znacznie uszczupliła mi budżet przeznaczony na aparat, w związku z czym target padł na aparaty "o półkę niższe".
Polecono mi właśnie Canon PowerShot SX270 HS.
Sam jestem laikiem jeśli chodzi o aparaty fotograficzne i nie jestem w stanie "ogarnąć" wszystkich parametrów podanych w TYM porównaniu.
Oczywiście jak już wcześniej wspomniałem mam świadomość, że PowerShot SX270 nie robi tak czystych zdjęć jak te trzy pozostałe, ale pytanie moje jest takie, czy w granicach 800-1000 zł można go uznać za najlepszy wybór ?
Zależy mi na nagrywaniu 1080p w 60fps (przy odpowiednim sofcie można już z tego zrobić w miarę wyglądający slow motion).
Bardzo proszę o pomoc w rozsądnym upłynnieniu gotówki
LEX - Sob 07 Cze, 2014 Temat postu: Re: Canon PowerShot SX270 HS - dobry wybór do 1000 zł ?
Endriu8709 napisał/a: |
Oczywiście jak już wcześniej wspomniałem mam świadomość, że PowerShot SX270 nie robi tak czystych zdjęć jak te trzy pozostałe |
Sam sobie odpowiedziałeś a czy dobry wybór do 1000zł moim zdaniem nie.
W biały dzień filmowanie ujdzie ale brak szczegółów,slow motion brzydki pixeloza a wieczorem filmowanie tragedia.
http://www.youtube.com/watch?v=NgQowTqUCS8
http://www.youtube.com/watch?v=qCDwOdKAEgQ
Kup monitor i zbieraj do http://www.youtube.com/watch?v=WngeM1DKHGY nie napalaj się na sx270
Endriu8709 - Sob 07 Cze, 2014
Rozumiem, jednak w obecnej sytuacji trochę kłuje w portfel fakt 2-krotnej przebitki cenowej względem SX270 HS.