forum.optyczne.pl

Pomagamy w wyborze cyfrowego aparatu kompaktowego - Zakup kompaktu cyfrowego - potrzebna pomoc:)

nixoon - Pon 23 Cze, 2014
Temat postu: Zakup kompaktu cyfrowego - potrzebna pomoc:)
Witam.Jestem laikiem i potrzebuje Waszej pomocy.Mam wyjazd na dość ciekawe wakacje i chciałbym pod to kupić w końcu jakiś lepszy niż obecny aparat.Nie chcę lustrzanki gdyż nie lubię dźwigać.Myślałem o jakimś w miarę mocnym, robiącym ciekawe zdjęcia kompakcie.Szczerze mówiąc to miałem ochotę na zakup Sony RX100 II.Ten aparat podoba mi się za swoje wymiary, dość dobre opinie i dodatkowo mam starego sony z którego mi się dobrze korzystało.Nie wiem jednak czy chciałbym wydać na niego około 2500zł.Czy macie jakieś inne sprawdzone propozycje?Czy jest coś o podobnych wymiarach ale robiącego lepsze zdjęcia a zarazem kosztującego mniej niż sony?Wiem że jest sporo sprzętu typu nikon, fuji, canon ale kompletnie nie znam się na parametrach podawanych w ich testach.Liczy się dla mnie przyjemność z korzystania, jakość zdjęć i filmów, jakość wykonania, wymiary. Będę wdzięczny za pomoc w zakupie jakiegoś dobrego aparatu.Im będzie taniej tym lepiej.Z góry dzięki!!!
TomPL2 - Wto 24 Cze, 2014

Masz obok temat "Wybór między RX100 a LX7..."
nixoon - Wto 24 Cze, 2014

Ale ja nie wiem czy chcę wybierać tylko między tymi dwoma.Może jest jakaś inna ciekawa alternatywa.LS7 jest dla mnie za duźy.Może Nikon ma coś ciekawego.Patrzyłem na tańszy model coolpix 340.Czy on się Waszym zdaniem do czegoś nadaje?Jak wypada przy rx100 II?

LX7 za duży? No to może poczytaj ten wątek: http://forum.optyczne.pl/viewtopic.php?t=25048

ps. ten Nikon P340 jest niezły, ale ciemniejszy obiektyw niż konkurenecyjne propozycje.

Ten Nikon P340 mozna kupic w okolicy 1300zł.Jak on sie ma właśnie do Sony RX100 II?Będzie dużo gorszy.Kosztuje 40% taniej i też jest dość mały.Nie wiem czy jest sens dokładac do Sony w takim wypadku.Możecie się wypowiedzieć w tej kwestii?
siosio - Wto 24 Cze, 2014

nixoon napisał/a: