forum.optyczne.pl

Pomagamy w wyborze obiektywu - Uniwersalny, niedrogi obiektyw do starego Canona 450 D

Tarsis - Czw 03 Lip, 2014
Temat postu: Uniwersalny, niedrogi obiektyw do starego Canona 450 D
Witajcie dordzy Forumowicze,

chcialam zapytac czy moglibyscie doradzic obiektyw do wyzej wymienionego Canona?
Jestem amatorka, nie potrzebuje nic profesjonalnego, nie mam wysokich wymagan w sumie.

Mam kita, oraz 50 mm 1,4,
chcialabym zaopatrzyc sie jeszcze w jakis bardziej uniwersalny obiektyw, chodzi o podroze, wycieczki, zdjecia w plenerze, czy miescie.

zastanawiam sie nad Tamronem Tamron 17-50mm f/ 2.8,
nie ukrywam, ze cane gra duza role, i fajnie by bylo gdyby ten obiektyw nie byl zbyt drogi

Z gory Wam dziekuej za porady :-)

muzyk - Czw 03 Lip, 2014

Tarsis napisał/a:
i fajnie by bylo gdyby ten obiektyw nie byl zbyt drogi

Hmm, mając kit i 50 1.4 pomyślałbym nad jakimś tele, a nie dublowaniu ogniskowych.
Względnie spacerzoom.
Np. Tamron 70-300 VC

muzyk napisał/a:
Tarsis napisał/a:

Ile kasy masz na "niedrogi"?

Jezeli jest to mozliwe to byloby super max 350 €.

Czy jest sens kupowania uzywanego obiektywu ?
czy dac sobie spokoj ?

muzyk - Czw 03 Lip, 2014

Tarsis napisał/a:
Czy jest sens kupowania uzywanego obiektywu ?

Jest, choć zależy co i z ile.
Mam używany 85 1.8 np. czy 17-40 L.
Zero stresu.

muzyk napisał/a:
Tarsis napisał/a:

Hmm, mając kit i 50 1.4 pomyślałbym nad jakimś tele, a nie dublowaniu ogniskowych.
Względnie spacerzoom.
Np. Tamron 70-300 VC

Mhm, rozumiem,
tzn kitowego w sumie w ogole nie uzywam, poszedl calkiem w odstawke,
tez dlatego, bo wkurzalo mnie to jaki byl ciemny

Czyli z tym tamronem, ktroy wymioenilam dac sobie spokoj ?

muzyk - Czw 03 Lip, 2014

Tarsis napisał/a:

Niekoniecznie. Musi tylko ostrzyć w punkt - Canon i Tamron nie lubią się za bardzo, stąd potrzeba wyboru bdb egzemplarza.
Tarsis napisał/a: