|
forum.optyczne.pl
|
 |
Pomagamy w wyborze cyfrowego aparatu kompaktowego - Aparat dla amatora ~300 zł
mathewdt - Nie 06 Lip, 2014 Temat postu: Aparat dla amatora ~300 zł Witam.
Przymierzam się do zakupy aparatu, jednak niewiele się znam na aparatach. Wiem tylko, że nie ma co patrzeć na ilość pixeli, liczy się głównie rodzaj matrycy. Proszę więc was o pomoc w wyborze odpowiedniego aparatu. Tak jak napisałem w temacie, planuję wydać na aparat ok. 300zł. Zdaję sobie sprawę, że w tych pieniądzach nie kupię jakiegoś wypasionego sprzętu. Nie zależy mi jednak na jakiś zaawansowanych trybach, większość zdjęć i tak będę robił w trybie AUTO, bo nie znam się na ustawianiach parametrów Aparat będzie używany na wycieczkach, imprezach, po prostu w zwykłych codziennych sytuacjach. Nie zamierzam robić tym aparatem jakiś zdjęć artystycznych Znalazłem sobie 4 aparaty, ale nie wiem który będzie najlepszy. Prosiłbym o odpowiedzi z wyjaśnieniem który lepszy, komentarze typu "weź ten pierwszy" bez jakiegokolwiek wyjaśnienia niewiele mi pomogą
NIKON COOLPIX L28
Samsung ES95
Fuji JZ250
Canon PowerShot A3500 IS
zbig75 - Nie 06 Lip, 2014