forum.optyczne.pl

Pomagamy w wyborze lustrzanki cyfrowej - Aparat do zdjec min faktury na ciemniej powwierzchni

agatt.13 - Pon 22 Wrz, 2014
Temat postu: Aparat do zdjec min faktury na ciemniej powwierzchni
Witam jestem laikiem.Potrzebuje aparat do robienia zdjec faktury na odziezy artysycznej w warunkach domowych. czesto sa to ciemne tla z roznymi mikro elementami.Ogolnie zdjecia maja bys dobre i z daleka i z bliska.Chcial bym cos w miare prostego w obsludze tak max do 2 tys. Oczywiscie do innych celow tez apart bedzie uzywany.A i kamera w miare dobra.
Dziekuje z gory za pomoc:)

muzyk - Pon 22 Wrz, 2014

agatt.13 napisał/a:
Witam jestem laikiem

:roll:
http://forum.optyczne.pl/...profile&u=29814
:roll:

Usjwo - Pon 22 Wrz, 2014

muzyk a jak powino byc?
Jestem laikom? :mrgreen: :wink:

muzyk - Pon 22 Wrz, 2014

Zobacz na profil: kobieta.
Wujek_Pstrykacz - Pon 22 Wrz, 2014

A to kobieta nie może być laikiem :?:
muzyk - Pon 22 Wrz, 2014

No dobra. Luz.
kozidron - Pon 22 Wrz, 2014

Wujek_Pstrykacz napisał/a:
A to kobieta nie może być laikiem :?:

chyba lajkonikiem ;) życie na obczyźnie robi swoje ;) :smile:

muzyk - Pon 22 Wrz, 2014

Aaa rozumiem.
Pokolenie gender :razz:

agatt.13 - Pon 22 Wrz, 2014

No cóż :???: myślałam ,że trafiłam na poważne forum i oczekiwałam profesjonalnej podpowiedzi.
A tu tymczasem - It's A Man's World......... :? ??Jak zwykle na facetów nie można liczyć

kozidron - Pon 22 Wrz, 2014

agatt.13 napisał/a:
It's A Man's World......... :? ??Jak zwykle na facetów nie można liczyć

o kurcze, foch a pytanie było takie konkretne:

agatt.13 napisał/a:
Ogolnie zdjecia maja bys dobre i z daleka i z bliska.
agatt.13 napisał/a:
Oczywiscie do innych celow tez apart bedzie uzywany.A i kamera w miare dobra.

odpowiedź brzmi: każdy z aparatów entry level spełni twoje oczekiwania a zarazem żaden bo cięzko jest pomóc przy takiej ilości informacji.

matys - Pon 22 Wrz, 2014

Drugi post i już foch 100% że siedzi tam kobieta :D
agatt.13 - Wto 23 Wrz, 2014