forum.optyczne.pl

Pomagamy w wyborze obiektywu - Czy ten obiektyw sie nadaje do tego body?

gotka - Pon 29 Wrz, 2014
Temat postu: Czy ten obiektyw sie nadaje do tego body?
Witam,

mam takie pytanie - pewnie głupiutkie, ale jestem totalnym amatorem.

mam aparat Canon EOS 350D. Czy ten obiektyw: Obiektyw Canon EF-S 10-22 mm f/ 3.5-4.5 USM nadaje się do tego body? Bo w opisach wskazują na inne body, ale nie wiem jak to do końca jest.

Chcialabym kupic szerokokątny obiektyw do fotografowania krajobrazów...stąd pomysł z tym obiektywem bo czytałam że ma dość dobre opinie.

kozidron - Pon 29 Wrz, 2014

gotka, konstrukcja obiektywu: mocowanie obiektywu EF, EF-S

obiektyw canon 10-22 EF-S ;) się nadaje, nawet całkiem przyzwoity sobie wybrałaś ;)

gotka - Pon 29 Wrz, 2014

dzieki :) to musze szybko podjac decyzje bo w czwratek wyjazd na Korsyke :)

[ Dodano: Pon 29 Wrz, 2014 21:30 ]
ja po prostu myslalam ze to USM moze cos namieszac i ze nie bedzie pasowal...

kozidron - Pon 29 Wrz, 2014

gotka, wpisz w google "oznaczenia obiektywów" ;) to nie boli.

To USM trochę ci namiesza, będziesz mieć "lepszy" af, chociaż ja bym powiedział, że na pewno cichszy.

gotka - Pon 29 Wrz, 2014

wstukiwalam...a jakże :)
komor - Wto 30 Wrz, 2014

Podsumowując, z Twoim Canonem 350D powinny działać wszystkie obiektywy Canona oznaczone jako EF-S oraz większość (prawie wszystkie) obiektywy EF. Zdaje się, że pękaty 85L miał problem z małymi korpusami, gdzie haczył o wystający element lampy wbudowanej, ale nie jestem pewien modelu ani korpusu ani czy na pewno dotyczyło to 85L.
Jivul - Wto 30 Wrz, 2014

A wiesz, że niedawno wyszedł Canon EF-S 10-18/4.5-5.6 (też będzie działał z 350D), który jest równie szeroki, troszkę ciemniejszy, ale za to 2x tańszy? :D
Sunders - Wto 30 Wrz, 2014

I ma stabilizację! :smile:
Wojmistrz - Wto 30 Wrz, 2014

komor napisał/a: