|
forum.optyczne.pl
|
 |
Pomagamy w wyborze lustrzanki cyfrowej - Jaką lustrzanką zrobię jakosciowo takie zdjęcia??
tyska89 - Czw 16 Paź, 2014 Temat postu: Jaką lustrzanką zrobię jakosciowo takie zdjęcia?? Na wstępie napiszę że jestem totalnym amatorem, kompletnie nie znam się na aparatch fotograficznych ale chciałabym bardzo posiadać jakiś aparat, którym mogłabym robić zdjęcia rodzinie, znajomym (portretowe?), jak również zdjecia na wycieczkach itp. Ogólnie chciałabym robić zdjecia dla siebie, nie zarobkowo. Jednak wolałabym posiadać coś, czym mogłabym zrobić zdjecia jakościowo podobne do tych: zdjęcia
Czy moglibyście polecić mi lustrzankę lub aparat cyfrowy, którym dałoby się wykonac takie zdjęcia i czy taki aparat można by nabyć do 1500/1700zł?
Bardzo proszę o pomoc i błagam, nie podsyłajcie mi linków do innych, podobnych tematów, bo to forum przeczytałam już chyba wzdłuż i wszerz i dalej nic nie wiem, bo w tej kwestii trzeba do mnie mówić prostym, niefachowym jezykiem
gonia65 - Czw 16 Paź, 2014
Odpowiem ci prosto, nie aparat robi zdjęcia tylko Ty. Na tych zdjęciach widać, że fotograf znał się na rzeczy, bo i kadry i obróbka są bardzo dobre. Wszystkie kadry są bardzo przemyślane, plener starannie wybrany a i rekwizyty też. Sam aparat, nawet najlepszy nie wystarczy. Nie wiem, jakie są twoje umiejętności fotograficzne, ale myślę, że skoro piszesz, że jesteś tyska89 napisał/a: | totalnym amatorem | , to raczej na początku przygody z fotografią takich zdjęć nie zrobisz.
dragossani - Czw 16 Paź, 2014
Od strony technicznej, powyższe zdjęcia wyróżnia przede wszystkim mała głębia ostrości (ostry temat główny, rozmycie pozostałych planów). W jej uzyskaniu pomagają: aparat z dużą matrycą, jasny obiektyw, długa ogniskowa obiektywu.