|
forum.optyczne.pl
|
 |
Pomagamy w wyborze lustrzanki cyfrowej - 350d na co zmienić?
as... - Pon 10 Lis, 2014 Temat postu: 350d na co zmienić? Bije się w piersi!
szklarnia jaką mam i używam z c350d. (x2)
16-35L I, 70/200L 2.8 I, 85L II 24L II 50L 1.2 (mam jeszcze parę syfiaży typu t17-50 ale tylko czasami)
W co byście poszli?
Przerażają mnie przebiegi 5d II,
6d to ?!
czy to będzie mój 350d?
Filmów nie będę kręcił, lubię wysokie iso i prawie nigdy nie używam lampy.
(mam ich kilka i nigdy nie używam w sumie to mam jedną 4x i dwie 580 nawet nie pamiętam)
Jak jest ciemno iso1600 + 24L/50L dają radę, 85L II jest zbyt wolny jak jest ciemno.
1d jest wielkie i ciężkie (często to targam po świecie nie mogę przekroczyć 5-8kg bagażu podręcznego). Same szkła więcej ważą.
Jestem totalnym amatorem próbowałem 1ds mark III oraz 5d II
Muszę się ich uczyć, a tego nie chcę.
Moim ulubionym szkłem jest 70-200L 2,8
Nie chcę się uczyć na nowo aparatu.
Mam dwa 350d.
Jeden padł, sądzę że 2gi też to zrobi za chwilę.
Robię zdjęcia głównie w środku (pomieszczeniu)przy świetle zastanym.
I nie lubię zmieniać szkieł..
Oraz nie chcę bawić się kalibrowanie szkieł teraz wszystkie działają z 350d tylko bawiłem się z tamronami (bo trzeba było wybierać), ale i tak ich nie używam.
komor - Pon 10 Lis, 2014
as..., lepiej późno niż wcale. Skoro tyle lat męczyłeś się z małym 350D, to wydaje się, że 6D to będzie dla ciebie najlepsza opcja. Tylko zmienią Ci się kąty widzenia.
Sunders - Pon 10 Lis, 2014
komor napisał/a: | zmienią Ci się kąty widzenia |
Poszerzą się horyzonty
nienietaktak - Pon 10 Lis, 2014
Sunders napisał/a: | Poszerzą się horyzonty |
Zobacz jeszcze więcej w 6D
kozidron - Pon 10 Lis, 2014
dlaczego zmieniać tradycję, ja bym kupił kolejne 2 sztuki 350D, przy 6d będzie trzeba kilka rzeczy przyswoić
muzyk - Pon 10 Lis, 2014
6D - nowy. as... napisał/a: | Nie chcę się uczyć na nowo aparatu. |
Zorientujesz się w try miga co i jak.
kozidron napisał/a: | ja bym kupił kolejne 2 sztuki 350D |