|
forum.optyczne.pl
|
 |
Pomagamy w wyborze lustrzanki cyfrowej - Canon 450, 400, a moze cos innego?
tomi25 - Czw 20 Mar, 2008 Temat postu: Canon 450, 400, a moze cos innego? Witam,
jestem totalnym amatorem jesli chodzi o fotografie i w sumie nigdy za bardzo sie tym nie interesowalem poza jakims wakacyjnym pstrykaniem i ogladaniem zdjec profesjonalistow.
Ostatnio jednak mialem mozliwosc pobawic sie troche Fuji 5600. Zawsze mialem artystyczne ciagotki wiec szybko spodobalo mi sie robienie zdjec bardziej na powaznie, szukanie ciekawych, oryginalnych ujec, obiektow, sytuacji itp.
Zawsze podobala mi sie fotografia czarno-biala, ludzie, ich emocje.. Duzo tez podrozuje, zwiedzam. Uwielbiam tez fotografie pelne zywych barw, mocno nasycone... Kipiace od emocji, ciekawe ujecia.
Mam pewne oszczednosci wiec chialbym wejsc w ten swiat, kupic jakis sprzet dla siebie. Moge przeznaczyc ok 2500, max 2700 tys zl.
Narazie nie mialbym widokow aby w niedalekiej przyszlosci dokupic do tego jakies obiektywy, choc nie wykluczam... 600-700 zl na jakas Sigme moze sie znalezc.
Dlatego myslalem o Canonie 450, bo kit jest lepszy niz w 400, ma IS w tymze kicie, opcje kadrowania przez wyswietlacz itp. Mialem juz kupowac 400, ale poczytalem o 450 i chyba lepiej bedzie dolozyc te kilkaset zlotych.
Z drugiej strony kuszaca wydaje sie byc propozycja Olympusa z dual kitem za 2400. Body ma sporo zalet, np IS, fajne, przejrzyste menu.
Do Canona przekonuje mnie najbardziej to za co jest czesto krytykowany. Kilka razy trzymalem 400-tke w dloniach(450 pewnie jest podobna). Wykonanie i wielkosc. Dla mnie stanowi ideal... Wiekszy i ciezszy od kompaktow, a jednoczesnie zgrabniejszy od tych wielkich kanciastych luster, ktore mnie osobiscie bardzo sie nie podobaja.
Myslalem tez o Sony Alpha 350. Stabilizacja, uchylny wyswietlacz itp.
Dzieki za kazda pomoc, pozdrawiam !
Arek - Czw 20 Mar, 2008
Dual kit z Olkiem wydaje się dobrą propozycją dla Ciebie. Daje stabilizację, fajny zakres,