|
forum.optyczne.pl
|
 |
Pomagamy w wyborze lustrzanki cyfrowej - Lustrzanka dla amatora
karol.z - Wto 18 Lis, 2014 Temat postu: Lustrzanka dla amatora Witam serdecznie,
Przez kilka miesięcy korzystałem z NX300. Fajny bajer, aczkolwiek pojawił się jakiś czas temu niedosyt.
Otóż za namową kilku osób postanowiłem zakupić pierwszą lustrzankę. Z racji prowadzone fanpage/bloga potrzebuję aparat do robienia zdjęć moich posiłków. Aczkolwiek owy aparat przyda się podczas wycieczek/podróży. Nie ukrywam, że zależy mi, abym miał możliwość kręcenia w miarę przyzwoitych filmików.
Pierwszym pomysłem był Canon 60d, standardowy obiektyw jaki oferują w najtańszych zestawach + 50mm f1,8. Aczkolwiek na rynku jest w czym wybierać i mam totalny mętlik w głowie. Aparat nie może być kolosalnych rozmiarów.
Chciałbym przeznaczyć 2000-2200PLN za używkę bez obiektywu.
Z góry dziękuję za wszystkie cenne wskazówki. Jeśli Waszym zdaniem jestem totalnym laikiem i lepszym rozwiązaniem będzie kolejny bezlusterkowiec to rozważę i taką propozycje.
krikus - Wto 18 Lis, 2014
Tu jest ten sam wątek wałkowany. Wyglada to na Twój temat http://www.forumphoto.pl/...-poczatkujacej/
Na początek nauki z fotografią kup prostą lustrzankę a nie jakieś cudawianki, bezlusterkowce i inne wynalazki. Ode mnie propozycja to Nikon D3000 + pozostała kasa na przyzwoity "słoik"
Wojmistrz - Wto 18 Lis, 2014
karol.z, czego ci brakuje w NX300, że patrzysz za lustrzanką? Czego nie możesz zrobić przy pomocy NX300? Nie lepiej te pieniądze przeznaczyć na jakieś fajniejsze szkiełko do posiadanego systemu?
krikus - Wto 18 Lis, 2014
Prawdopodobnie Karol nie ogarnia wszystkich funkcji NX300, tego przesytu funkcji więc szuka prostej sprawdzonej lustrzanki. Pozatym optyka do takiego aparatu nie jest tania.
Wojmistrz - Wto 18 Lis, 2014
krikus napisał/a: | Pozatym optyka do takiego aparatu nie jest tania. | Poza tym nie znam systemu posiadającego tanią optykę. W każdym systemie, ceny dobrych szkieł są wysokie.
zbig75 - Wto 18 Lis, 2014