forum.optyczne.pl

Pomagamy w wyborze lustrzanki cyfrowej - Aparat lub obiektyw jakiej marki?

EwaV - Sro 03 Gru, 2014
Temat postu: Aparat lub obiektyw jakiej marki?
Moje potrzeby robienia zdjęć skupiają się w 90% do robienia fotek w ruchu .Mam aparat Nikon D 3000.Wiem ,że za uchwycenie ruchu odpowiedzialne jest ustawienie aparatu ,jednak moj jest za wolny.Nie robi tak szybko seryjnych zdjęć.Obecny obiektyw mam Nikkor 55-200 mm.

Moje pytanie brzmi jaki obiektyw dokupić ,żeby byla dobra seria fot w ruchu ???
lub
Jaki aparat kupić ,aby spełniał moje oczekiwania??

Jestem laikiem w tym temacie ,więc bardzo proszę o jasne konkretne wypowiedzi.

Do wydania na obiektyw lub calkiem nowy aparat mam kwotę do 3 tyś zł.

Jeżeli napisalam posta w złym miejcu prosze administratora o przeniesienie ;-)

Dziękuję.

mozer - Sro 03 Gru, 2014

EwaV, możesz sprecyzować czego to są zdjęcia i z jakiej odległości robione?

Obiektyw nie wpływa na liczbę zdjęć robionych w ciągu sekundy.

EwaV - Sro 03 Gru, 2014

Zdjęcia z dość bliskiej odległości .Głównie chodzi o robienie fot zwierzakom(psy ) na torze agility itp .Chodzi mi o ilość klatek na sek .Mój obecny aparat robi za wolno i za mało klatek po czym zapisuje je na karcie ....a to trwa...a pies w tym czasie juz kilka razy zmienił pozycje .
Sunders - Sro 03 Gru, 2014

EwaV napisał/a:
Do wydania na obiektyw lub calkiem nowy aparat mam kwotę do 3 tyś zł.

EwaV napisał/a:
Jaki aparat kupić ,aby spełniał moje oczekiwania??

Nikon D300 lub D300s.
np. http://allegro.pl/nikon-d...4857887352.html

EwaV napisał/a:
jaki obiektyw dokupić

Nikkor 70-300VR.
np. http://allegro.pl/nikkor-...4841534571.html

mozer - Sro 03 Gru, 2014

EwaV, poszedłbym w D7000 - będziesz miała 6 fps, czyli dwa razy więcej niż dotychczas i większy bufor. Chcesz sprzęt nowy czy może być używany?
EwaV - Sro 03 Gru, 2014

Bardzo dziekuję za odpowiedzi .

Interesuje mnie głównie nowy sprzęt .

maziek - Sro 03 Gru, 2014