|
forum.optyczne.pl
|
 |
Wolne tematy - Jak dodac wlasnie zdejcia na www.shutterstock.com
syldorf - Pią 21 Mar, 2008 Temat postu: Jak dodac wlasnie zdejcia na www.shutterstock.com Jak dodac wlasnie zdejcia na www.shutterstock.com
komor - Wto 25 Mar, 2008
1) Zarejestrować się w tym serwisie jako fotograf (a nie jako odbiorca zdjęć),
2) przeczytać (ze zrozumieniem) regulamin,
3) podążać za białym królikiem, to jest za instrukcją dalszego postępowania, która ukaże Ci się ekranie, albo przyjdzie mailem (już nie pamiętam).
Generalnie na początek masz przygotować 10 zdjęć, które zostaną ocenione i na tej podstawie Wysoka Komisja uzna czy chcą Ciebie w swoim gronie, czy może jednak nie. Należy przyłożyć dużą uwagę do prawidłowego otagowania zdjęć, co wymaga najpierw pooglądania innych zdjęć z Shutterstocka, żeby nauczyć się konwencji tagowania.
Moje zdjęcia odrzucili Zdaję sobie sprawę, że nie jestem profi fotografem, ale wybrałem naprawdę 10 najlepszych ujęć, jakie miałem i nie wydaje mi się, żeby odstawały od średniej. Ale jednej rzeczy nie wziąłem pod uwagę: tam najlepiej sprzedają się zdjęcia o typowej „stockowej” stylistyce i nie szukają oni raczej niczego innego. Pełne słońce, kalifornia, przesycone kolory, wyizolowane dobrze obiekty - to jest to, czego głównie szukają, jak mi się wydaje.
Myślę też, że mając już tyle fotek i tylu fotografów w ofercie - nowych przyjmują tylko najlepszych. Może trzeba znaleźć mniej popularny stock?
Ostegolectric - Wto 25 Mar, 2008
LuckyOliver
Buy-Photo
iStockPhoto
StockXpert
Fotolia
BigStockPhoto
123rf
CanStockPhoto
Dreamstime
Może któryś z tych?:) z tego co czytalem to fotolia jest nawet polecana chociaz nie daje takiego zarobku jak shutterstock
Dingo - Pią 28 Mar, 2008
tytułem suplementu można dodać, że www.shutterstock.com uznany został w ostatnim DigitalFotoVideo za serwis oferujący najwyższą sprzedawalność zdjęć
Ostegolectric - Nie 30 Mar, 2008
z tym że zrób te 10 zdjęć z ktorych conajmniej 7 spełni ich oczekiwania...