forum.optyczne.pl

Nasze zdjęcia - FOTOGRAFIA ZWIERZĄT 2015

Wujek_Pstrykacz - Czw 01 Sty, 2015
Temat postu: FOTOGRAFIA ZWIERZĄT 2015
Zapraszam.
Sabathovka - Czw 08 Sty, 2015

Witam :)
Nie zauważyłam tu "wątku powitalnego", więc przywitam się tu ;)
Jestem na samiutkim początku drogi i przygody z fotografowaniem. Oczywiście zdjęć w życiu zrobiłam mnóstwo, ale zazwyczaj pstrykałam bez zastanowienia, a jeśli jakieś zdjęcie wyszło mi fajnie, było to raczej kwestią przypadku... Niemniej jednak kilka razy spotkałam się z opinią, że "mam oko". Postanowiłam więc spróbować swoich sił, co nie zmienia faktu, że na dzień dzisiejszy jestem zieloniutka jak euglena ;) Wertuję więc internet próbując ogarnąć wszystkie parametry...
Od wczoraj jestem posiadaczką Canona 500d z KITowym obiektywem. Od dziś rozpoczęłam pierwsze testy na zwierzętach ;) Zwierzęta bowiem będą moimi głównymi modelami. Głównie psy, koty, konie. W przyszłości mam nadzieję, uzbrojona w lepszy sprzęt, wybrać się na "polowanie" z aparatem.
Jeeeeju, gaduła ze mnie, wybaczcie.
Poniżej efekty pierwszych "szotów". W przypadkowym świetle i miejscu - tam gdzie kota złapałam. Na razie przede wszystkim oswajam się z aparatem i próbuję różne ustawienia. Pierwsze zdjęcie - żywcem z aparatu, drugie - po zabawie w Photoshopie.
Jeśli ktoś miałby ochotę - chętnie wysłucham konstruktywnych opinii - przyjmuję wszystko na klatę z pokorą ;)

1.

2.

mozer - Czw 08 Sty, 2015

Sabathovka napisał/a:
Nie zauważyłam tu "wątku powitalnego", więc przywitam się tu ;)

http://forum.optyczne.pl/viewtopic.php?t=33

Witaj ;)

Co do zdjęcia - przydałoby się wrzucać trochę większe fotki, bo na takich mało ciężko je oceniać od strony technicznej.
Unikałbym ciasnego kadrowania elementów - jak tutaj zrobiłaś z prawym uchem - i zostawiłbym ciut więcej miejsca z lewej. Te ucięte ucho i drugie ciasno skadrowane mnie rażą, ale ogólnie nie jest źle :)