|
forum.optyczne.pl
|
 |
Pomagamy w wyborze lustrzanki cyfrowej - Canon 1200D w promocji za 1099
robertoo - Czw 08 Sty, 2015 Temat postu: Canon 1200D w promocji za 1099 Witam, aktualnie w promocji w Carrefourze jest Canon 1200D za 1099. Do tego dochodzi jeszcze opcja cashbacku zgodnie z promocją Canona, czyli zwrot kolejnych 120 zł. Poniżej 1000 wychodzi że ma się nową lustrzankę. Jestem typowym amatorem, przeczytałem sporo opinii i wiem że są lepsze modele na start, nie mniej jednak nic w takiej cenie się nie kupi. Do tego dochodzą jeszcze raty 0%. Czy jak na 1-sza lustrzankę mam szansę być zadowolony (mój aktualny aparat to Nikon Coolpix p80) ??
Z góry dziękuje za pomoc
muzyk - Czw 08 Sty, 2015
robertoo napisał/a: | nie mniej jednak nic w takiej cenie się nie kupi. |
Oj, kupi kupi, tylko niekoniecznie nowego.
Dostaniesz już używkę 40D.
robertoo napisał/a: | Czy jak na 1-sza lustrzankę mam szansę być zadowolony (mój aktualny aparat to Nikon Coolpix p80) ??
|
W porównaniu z Twoim pstrykaczem - tak.
Za tą cenę ...
Wojmistrz - Czw 08 Sty, 2015
Przejście na lustrzankę z takiego Coolpixa, niezależnie jaka ona by nie była, to jak przejście z roweru do samochodu. Jednym zdaniem, będziesz zadowolony. I tak dopiero za pół roku, jak nie za dwa lata użytkowania, będziesz wiedział czego ci ewentualnie brakuje, chociaż może nie brakować niczego, poza lepszymi obiektywami.
muzyk - Czw 08 Sty, 2015
Nie no, nowy za 1099...
napisz, jakie szkło do tego jest - konkretnie, czy 18-55 3.5-5.6 III czy jakieś z IS?
niron - Czw 08 Sty, 2015
z tego co widzialem w ofercie to 18-55 III
robertoo - Czw 08 Sty, 2015
nie wiem jakie jest szkło, nie można tego wywnioskować z gazetki. W euro agd próbowali mnie przekonać do Sony Alpha SLT-A58 albo hx400v ale to są już 400 różnicy a myślę że jak na 1-sza lustrzankę to mi wystarczy.
Czyli co Panowie, brać za taką cenę ??
Raczej warto
muzyk - Czw 08 Sty, 2015
robertoo napisał/a: | W euro agd próbowali mnie przekonać do Sony Alpha SLT-A58 albo hx400v |