forum.optyczne.pl

Aparaty analogowe - Wycena aparacików. Proszę o pomoc; )

linka1948 - Czw 29 Sty, 2015
Temat postu: Wycena aparacików. Proszę o pomoc; )
Witam zostałem właścicielem dwóch aparacików. Nie znam się na tym kompletnie. Chciałbym abyście pomogli mi je wycenić ile one mogą być warte . Są w stanie idealnym.

Zenit 11
Beirette electronic

foto aparacików.
http://pl.tinypic.com/vie...=8#.VMpph9LuKoM


Jeśli pomyliłem działy to przepraszam

Pozdrawiam i czekam na odpowiedź

Przemek. :)

kojut - Czw 29 Sty, 2015
Temat postu: Re: Wycena aparacików. Proszę o pomoc; )
linka1948 napisał/a:
Witam zostałem właścicielem dwóch aparacików.

Gratulacje ;-)
linka1948 napisał/a:
Chciałbym abyście pomogli mi je wycenić ile one mogą być warte .

Stara zasada mówi, że coś jest warte tyle, ile ktoś jest w stanie za to zapłacić. Najpewniejszy i najszybszy sposób, to wystawić na aukcję. Zenita z heliosem 44M można wyrwać (w 100% działającego) już za 10 euro. Beiretty najczęściej widziałem w towarzystwie innych aparatów (zestawy handlowe- kity) już od kilku euro. Aparaty te nie wyróżniają się niczym ciekawym.
linka1948 napisał/a:
Są w stanie idealnym.

Brak przecieków światła, wszystkie czasy działają idealnie, pomiar światła jest prawidłowy, klatki się nie nakładają, obiektywy są czyste, bez śladów grzyba czy zmatowienia, przysłona domyka się i powraca bez oporów, pierścienie chodzą z należytym oporem i płynnie?

WueN - Czw 29 Sty, 2015

kojut napisał/a:
wszystkie czasy działają idealnie

W zenicie? Eehehe.

Preskaler - Czw 29 Sty, 2015

W moim TTL sprzed prawie pół wieku wszystkie działają. :grin:
dcs - Czw 29 Sty, 2015

kojut napisał/a:
Brak przecieków światła, wszystkie czasy działają idealnie, pomiar światła jest prawidłowy, klatki się nie nakładają, obiektywy są czyste, bez śladów grzyba czy zmatowienia, przysłona domyka się i powraca bez oporów, pierścienie chodzą z należytym oporem i płynnie?  

linka1948 napisał/a: