|
forum.optyczne.pl
|
 |
Pomagamy w wyborze lustrzanki cyfrowej - cyfrowe początki 350d czy e410 max do 1300
Franki - Pią 28 Mar, 2008 Temat postu: cyfrowe początki 350d czy e410 max do 1300 Cześć mam mocno ograniczony budżet ale również ogromne chęci rozpocząć przygodę z lustrzanką. Interesuje mnie zakup C 350d lub O e410 z kitowymi obiektywami biorąc kwotę którą jestem w stanie przeznaczyć na sprzęt z będzie on pewnością używany. Moje sympatie zbliżają mnie nieco w kierunku CANONA ale jako że jestem całkiem zielony proszę forumowiczów o pomoc w podjęciu decyzji.
minimalguy - Pią 28 Mar, 2008
Za 1300 to raczej Canona z przyzwoitym szkłem nie kupisz nawet nie wiem jak wyeksploatowanego. Ze względu na całkiem niezły obiektyw kitowy to proponuję Ci Nikona D40
http://www.allegro.pl/ite...super_cena.html
Tutaj gość sprzedaje prawie nóweczke (400 klatek) razem z kartą 2 giga i jakotakim futerałem. Z wysyłką 1310 pln. Według mnie do nauki fotografi to w zupełności Ci ten aparat wystarczy. Biorąc pod uwagę jaki masz ograniczony budżet to nic lepszego Ci nie proponuję.
k_u_b_a - Pią 28 Mar, 2008 Temat postu: Re: cyfrowe początki 350d czy e410 max do 1300
Franki napisał/a: | Cześć mam mocno ograniczony budżet ale również ogromne chęci rozpocząć przygodę z lustrzanką. Interesuje mnie zakup C 350d lub O e410 z kitowymi obiektywami biorąc kwotę którą jestem w stanie przeznaczyć na sprzęt z będzie on pewnością używany. Moje sympatie zbliżają mnie nieco w kierunku CANONA ale jako że jestem całkiem zielony proszę forumowiczów o pomoc w podjęciu decyzji. |
Ciężka sprawa Najtańszą nową lustrzanką jest E410, chociaż na allegro nowa E510 z kitem kosztuje 1550 zł. Ja na Twoim miejscu spróbowałbym kupić na fotozakupy.pl bo mają raty 0% na Olympusa bez żadnej ściemy. I pamiętaj że jeżeli masz ograniczone środki finansowe to nowy aparat na gwarancji jest błogosławieństwem - Olympus daje 2 lata gwarancji ima sprawny oraz przyjazny serwis.
Arek - Pią 28 Mar, 2008