|
forum.optyczne.pl
|
 |
Pomagamy w wyborze cyfrowego aparatu kompaktowego - Proszę o pomoc w wyborze aparatu
dyy - Sob 28 Lut, 2015 Temat postu: Proszę o pomoc w wyborze aparatu Witam! Zdecydowałam się na zakup aparatu, gdyż często podróżuje, a mój niestety już nie daje rady. Nie znam się na tym kompletnie, chciałabym żeby zdjęcia były dobrej jakości, ładnie oddawały urodę krajobrazu i by dawał sobie radę w ciemnych sceneriach. Nie musi to być nic profesjonalnego, po prostu do zwykłego domowego użytku.
Cena do 1200.
Bardzo proszę o pomoc i sugestie. Pozdrawiam.
Wojmistrz - Pon 02 Mar, 2015
Pomagamy w dziale Pomagamy w wyborze cyfrowego aparatu kompaktowego
Coś więcej? Jakieś gabaryty? Ulubiona firma? Preferencje co do krotności zooma?
komor - Sro 04 Mar, 2015
Skoro krajobraz, to może przyjmijmy za kryterium, żeby miał ekwiwalent 24mm. Z ciemnymi sceneriami za 1200 zł pewnie będzie gorzej.
dyy - Sro 04 Mar, 2015
Własnie szczerze mówiąc wolałabym zdać się na Wasz profesjonalizm... Nie mam ulubionej firmy czy jakichś specjalnych wymagań co do gabarytów. Chodzi mi głównie o aparat który będę mogła zabrać ze sobą na wakacje i zrobić przyzwoite zdjęcia do własnego użytku. Co do tych ciemnych scenerii to nie muszą być one też jakieś perfekcyjne, ważne żeby coś było widać, a nie czarną plamę.
Pan w sklepie polecił mi sony dsc-hx50.
LEX - Sro 04 Mar, 2015
Wybierz sobie między:
DSC-HX20V
LX7
S120
EX2F
Soniak10 - Sro 04 Mar, 2015
LEX napisał/a: | Wybierz sobie między: |
(...)
Moje typy są podobne, może tylko troszkę zmodyfikowane. Możesz je porównać tutaj:
http://www.optyczne.pl/po...=1774&add4=1599
Cenowo wygląda to następująco (ceny dzisiejsze, minimalne, ściągnięte z ceneo.pl):
Fujifilm X-F1 od 901 zł;
Sony HX50V od 948 zł;
Canon Powershot S120 od 1160 zł;
Panasonic Lumix DMC-LX7 od 1299 zł;
Olympus Stylus XZ- 2 od 1499 zł.