|
forum.optyczne.pl
|
 |
Filmowanie cyfrowe - Jak kamera do użytku domowego ok 2000 zł
draareeg - Nie 01 Mar, 2015 Temat postu: Jak kamera do użytku domowego ok 2000 zł Witam.
Chciałbym kupić kamerę do użytku domowego. Jestem laikiem i nie mam żadnego doświadczenia w tej kwestii. Mam aparat A37 jednak jest nie poręczny. Zastanawiam się nad dwoma modelami: Panasonic HC-V770 i Sony HDR-PJ620.
Proszę o opinie, pomoc, sugestie itp.
Oczywiście nie upieram się co do wyboru w/w. Może być coś innego.
Z góry dzięki.
Wojmistrz - Nie 01 Mar, 2015
Patrzysz tylko za nowymi?
Dziś jest 1 marca, na rynek do sprzedaży trafiły 2 nowe kamery 4K od Panasonica, a 23-go wchodzi "maluch" od Sony. Warto poczekać 2-3 miesiące i zobaczyć jak będą się miały ceny.
Osobiście nie przepadam za jedno-sensorowymi kamerami Panasonic (o V770 jeszcze nie mam zdania bo też dziś ruszyła jej sprzedaż), za to takie jak X920 mniami... warto dołożyć, jeśli szukasz FullHD.
O Sony ciężko mi się wywiedzieć, bo nie mam dużego doświadczenia, a z tych, które miałem w rękach, uważam, że każda powinna kosztować lekko ponad połowę tego co chce Sony Dla przykładu taki Sony CX900E vs Panasonic HC-X920 - biorę Panasa
draareeg - Nie 01 Mar, 2015
Do X920 musiałbym sporo dołożyć
A interesują mnie tylko nowe.
Wojmistrz - Nie 01 Mar, 2015
2000 to taka głupia kwota. Za mało na coś konkretnego, a za dużo na "standardowy chłam".
MPFWWA - Sob 28 Mar, 2015 Temat postu: Kamera do 2 tysięcy Pytanie co znaczy do użytku domowego, do zwykłej archiwizacji jeżeli nie bawimy się w operatorkę to wystarczą GoPro lub ActionCam od Sony. Koszt jednej i drugiej ze wszystkimi bajerami nie przekroczy 2 tysięcy, a można nakręcić naprawdę fajne filmy. Oczywiście jedna i druga pozbawiona jest możliwości zoomu a ustawienia manualne ograniczają się do naprawdę kilku, typu profil kolorów, ilość fps. Generalnie polecam.
Wojmistrz - Sob 28 Mar, 2015 Temat postu: Re: Kamera do 2 tysięcy