|
forum.optyczne.pl
|
 |
Pomagamy w wyborze cyfrowego aparatu bez lustra z wymienną optyką - Olympus OM-D E-M10 czy Sony A6000
elloco - Pią 13 Mar, 2015 Temat postu: Olympus OM-D E-M10 czy Sony A6000 Pytałem już w innym wątku o obiektyw do Sony A6000
http://forum.optyczne.pl/...p=483905#483905
Ale mam jeszcze dylemat który z wymienionych aparatów wybrać i z jakim obiektywem do moich potrzeb.
Jeszcze raz przytaczam z wątku o obiektywie jakie mam potrzeby:
Jestem amatorem. Planuje zakup aparatu sony a6000 albo olympus E-M10. Zastanawiam się który aparat i jaki obiektyw będzie dobry na moje potrzeby. Generalnie aparat ma służyć lata i być uniwersalny. Na ten moment najwięcej zdjęć robię dwójce małych bliźniaków Zdjęcia głównie w pomieszczeniach dlatego myślałem nad jaśniejszym obiektywem. W przyszłości aparat do wszystkiego: dzieci, imprezy w domu, dzieci na zewnątrz i wakacje.
[ Dodano: Nie 15 Mar, 2015 21:41 ]
Jeszcze jedna opcja mi wpadła w oko.
Panasonic GX7 ?
Doradzi ktoś bo mam wielki dylemat a niestety aż tak się nie znam. Testów się naczytałem ale co z tego. Nadal nie wiem który i z jakim obiektywem będzie najrozsądniejszy jeśli chodzi o uniwersalność ale i koszt.
Bardzo proszę o pomoc.
Chris62 - Wto 17 Mar, 2015
Wkrótce wyjdzie Samsung NX500
Matryca BSI CMOS 28 MP APS-C
hybrydowy szybki Af
Wbudowany wizjer
Procesor chyba ten sam co w NX1
Warto poczekać i zobaczyć co zaprezentuje.
Na dpreview już go testują.
Jar - Wto 17 Mar, 2015