|
forum.optyczne.pl
|
 |
Pomagamy w wyborze cyfrowego aparatu kompaktowego - Aparat 700 zl lub 200$
Grigori - Czw 26 Mar, 2015 Temat postu: Aparat 700 zl lub 200$ Witam, jestem fotograficznym amatorem. Fotografowanie sprawia mi frajde i w zwiazku z tym zamierzam zakupic troche lepszy sprzet od mojego kompaktu. Przy zakupie nie chce sie naciac na jakis bubel ;] stad jeszcze zapytam was co byscie polecili i dalczego ? Zalezy mi na: wyrazistosci zdjec, dlugiej pracy na baterii/akumulatorze min 200-250 zdjec, oraz dobrym zoomie. Kwota jaka dysponuje to max 200$ (amazon.com), stad chcialbym znalezc zloty srodek. Poniej zamiescilem moje propozycje aparatow. Oczywiscie nie musza byc to superzoom, kazda propozycja jest do rozwazenia.
NIKON COOLPIX L830
Samsung WB1100F
CANON PowerShot SX520
FUJIFILM S8300,S8600, S9250
PENTAX XG-1
PANASONIC DMC-L240
Ps. Z przyczyn technicznych, brak polskich znakow ;]
Pozdrawiam[/list]
Wojmistrz - Czw 26 Mar, 2015
Zdradź nam jakim kompaktem fotografujesz, bo wybrane przez ciebie aparaty, do dobrych nie należą
Wypisz priorytety jakimi mamy się sugerować, czyli np zoom vs jakość, tylko ty wiesz do czego będą ci te zdjęcia. Poza tym czy rozważasz filmowanie, jeśli tak to w jakiej rozdzielczości?
Grigori - Czw 26 Mar, 2015
Kompakt to Canon A3200 IS. Zalezy mi na wyrazistosci i dobrej jakosci zdjec. Poza takim pospolitym fotografowaniem lubie uchwycic detalie ktore sa oddalone np na wiezach warownych, elewacjach starych budynkow stad tez pomysl superzooma. Dobrym makro tez bym nie pogardzil do zdjec przyrody ;].
Krecenie filmow traktuje jako dodatek, moze byc HD jak i FullHD, nie jest to istotne. Priorytetem sa dobre jakosciowo zdjecia.
Wojmistrz - Czw 26 Mar, 2015
Używane też wchodzą w grę?
Grigori - Czw 26 Mar, 2015
Wolałbym nowy, zawsze to 2 lata gwarancji jest w razie czego.
[ Dodano: Pią 27 Mar, 2015 13:24 ]
Poszukalem jeszcze po sklepach i znalazlem takie o to propozycje
Sony Cyber-shot DSC-H300
Sony Cyber-shot DSC-HX50