|
forum.optyczne.pl
|
 |
Pomagamy w wyborze cyfrowego aparatu kompaktowego - zaawansowany kompakt dla amatora na codzień - do wszystkiego
goldiesr - Czw 30 Kwi, 2015 Temat postu: zaawansowany kompakt dla amatora na codzień - do wszystkiego witam wszystkich użytkowników forum i wielbicieli fotografowania
jestem amatorem, obecnie używam nexa z pz 16-50. niby mały ale przez obiektyw gruby i przez to często zostaje w domu. z obrazka jestem zadowolony, troche więcej ostości mogło by być.
uzywam jotpegów, raw nie ruszam.
szukam aparatu kompaktowego, niewielkiego z możliwie najlepszym obrazkiem, czyli małe rozmiary, większa matryca, dobre szkło. nie interesuje mnie wymienna optyka.
wypatrzyłem sobie 2 modele:
1. nikon coolpix a - na plus matryca dx, brak filtra aa, dobre szkło, w szafie lampa sb600, cena z cashback. na minus stałka (nie taki duży minus), wolniejszy af.
2. sony rx100m3 - na plus ogólna uniwersalność. na minus cena.
chcę prosić was o opinie i wskazówki który wybrać
pozdrawiam
WojciechW - Czw 30 Kwi, 2015
Pogratulować precyzji - któregoż to Nikona z tych ponad stu modeli w tutejszej bazie aparatów?
Serdecznie pozdrawiam,
WojciechW
TomPL2 - Czw 30 Kwi, 2015
Wojciechu, może po prostu tego: http://www.optyczne.pl/22..._Coolpix_A.html
Wojmistrz - Czw 30 Kwi, 2015
LX100 >> Porównaj <<
goldiesr - Czw 30 Kwi, 2015
panasonic lx100 jest dobrym aparatem, ale nie spełnia podstawowego warunku - nie jest kompaktowy, jest tak gruby jak nex z power zoom`em.
To określ konkretnie maksymalne wymiary i wagę. Od Nikona jest 4mm szerszy i 1,7mm wyższy, ale fakt, jest sporo grubszy.
goldiesr - Czw 30 Kwi, 2015
Wojmistrz napisał/a: | To określ konkretnie maksymalne wymiary i wagę. |
Wymiary max 12x7x4cm waga mniej istotna.
W takim razie twoje propozycje też nie spełniają wymogów. Wszystkie mają grubość powyżej 40mm.
Jar - Czw 30 Kwi, 2015