forum.optyczne.pl

Pomagamy w wyborze lustrzanki cyfrowej - canon 7D mark ii czy nikon D7200

waldi2601 - Pią 22 Maj, 2015
Temat postu: canon 7D mark ii czy nikon D7200
Dzień dobry.
Jestem amatorem,fotografia to moje hobby.Stoję przed trudnym wyborem nowej (czytaj wymarzonej) lustrzanki.
Obecnie posiadam canona 700 D i kilka obiektywów tj. kit 18-55mm STM , ef 40mm 2.8 STM,
sigma A 35mm f1.4 DG , ef 85mm f1.8 .Odkładałem kasę i max na co mnie stać nowego to
7D mark II i to pod warunkiem że sprzedam 700D z obiektywami , sigmę zostawiam (35mm to jest to co mi odpowiada ). Ale pojawia się też inna opcja , zmiana systemu i tu nikon 7200 ,nikon o którego "obrazek" zawsze byłem zazdrosny.Przejście na nikona ,sprzedaję wszystko co mam z canona ,kupuję body 7200 (nikon tańszy) i stałke na początek może dwie .
Bardzo proszę o pomoc w wyborze ,jakieś rady bardziej doświadczonych .

Wojmistrz - Pią 22 Maj, 2015

waldi2601, zamiast zmieniać system i kupować 7DII, kup sobie 6D. Odkryjesz świat fotografii na nowo.
ryszardo - Pią 22 Maj, 2015

A ja mam pytanie: dlaczego chcesz zmieniać?
Czego w 700D brakuje? I do jakiego rodzaju zdjęć?

janqseven - Pią 22 Maj, 2015

7D II ma fajny autofocus i lepszy od tego w 6D.

AF to nie wszystko. W 6D dla mnie do ideału uniwersalnego aparatu, brakuje tylko kilku opcji filmowania: wyjścia na słuchawki, obrotowego ekranu i 4K :) Względnie jeszcze AF przy filmowaniu.

"Wojmistrz"] waldi2601[/b], zamiast zmieniać system i kupować 7DII, kup sobie 6D. Odkryjesz świat fotografii na nowo.

Nie mam parcia na ff,dla moich potrzeb wystarczy aps, a może to ze strachu że jeszcze nie jestem gotowy na ff. Gdyby 5d mIII był w cenie 6D to pewnie wtedy był bym gotowy na ff :)

Moim zdaniem dobry fotograf bez FF sobie poradzi.

waldi2601, przejdź się do sklepu i weź 6D do ręki. Zobacz jak działa AF szczególnie już słynny centralny, oraz zrób jak dasz radę kilka fotek na ISO12800 i wyższych.

Nadal nie wiemy, czego ci w 700D zabrakło.