|
forum.optyczne.pl
|
 |
Pomagamy w wyborze cyfrowego aparatu bez lustra z wymienną optyką - Panasonic GF7 czy GX7? dla amatorki
mt89 - Pon 01 Cze, 2015 Temat postu: Panasonic GF7 czy GX7? dla amatorki Witam.Zaznaczę z góry ,że nie jestem specjalistą fotograficznym:) Chciałabym kupić dobry aparat, który posłuży mi na dłużej. Polecono mi aparaty konkretnej firmy , jednakże nie należą one do najtańszych także proszę o pomoc w najlepszym wyborze:) Aparat potrzebny mi będzie głównie do fotografowania rodziny, zwierzaków, aczkowiek w plenerze też się pewnie przyda . Czy warto trochę doinwestować i wziąć gx7,czy ten drugi w zupełności mi wystarczy? Pozdrawiam serdecznie
Sunders - Pon 01 Cze, 2015
mt89 napisał/a: | Czy warto trochę doinwestować i wziąć gx7 |
Warto.
mt89 napisał/a: | czy ten drugi w zupełności mi wystarczy? |
To zależy od tego jakie masz oczekiwania i jakie doświadczenie fotograficzne.
mt89 - Pon 01 Cze, 2015
Do tej pory raczej korzystałam z popularnych małpek. Także doświadczenia z bezlusterkowcami raczej nie mam. Zależy mi bardzo, aby aparat robił dynamiczne zdjęcia Trochę podróżuję i chciałabym robić wyraziste zdjęcia, w różnych warunkach oraz żeby sam aparat nie był zbyt skomplikowany- abym potrafiła obsłużyć różne tryby. Chciałabym też, aby robił szybko zdjęcia w sytuacji wymagającej błyskawicznego użycia sprzętu.
Sunders - Pon 01 Cze, 2015
W takim razie wybierz GF7.
RB - Pon 01 Cze, 2015
Doświadczenie podstawowe z bezluserkowcami jest takie, że najwięcej (po umiejętnościach technicznych fotografa ma się rozumieć) zależy od obiektywu.
Jeśli się nie mylę chcesz sobie zrobić ładniejsze zdjęcia pamiątkowe z rożnych miejsc itede.