forum.optyczne.pl

Pomagamy w wyborze cyfrowego aparatu kompaktowego - Canon G7X VS Sony RX100m2 czy możę Fuji X30

tomala0707 - Pią 12 Cze, 2015
Temat postu: Canon G7X VS Sony RX100m2 czy możę Fuji X30
Witam jestem na kupnie kompakta i zastanawiam się nad tymi trzema modelami . Chciałbym uzyskać opinie na ich temat od ich użytkowników jak i amatorów bądź ekspertów fotografowania ???
Wojmistrz - Pią 12 Cze, 2015

Jak jesteś amatorem, to który byś nie wziął, będziesz bardzo zadowolony. Idź do sklepu i zobacz, który najlepiej ci się trzyma w ręce.
tomala0707 - Pią 12 Cze, 2015

jestem amatorem ale chciałbym się trochę podszkolić i zacząć wkręcać w fotografię i nie wiem od czego zacząć powiem tak fuji troszkę mnie przeraża jego wielkość ale wszyscy zachwalają bo np wizjer przez który na pewno będzie lepiej robić fotki podczas słonecznych dni gdzie od kolorowych wyświetlaczy będzie odbijać się światło

[ Dodano: Pią 12 Cze, 2015 21:49 ]
jeśli chodzi o canona czytałem że ludzie narzekają na af oraz długi czas podczas serii zdjęć

Maciek - Pią 12 Cze, 2015

Miałem podobny dylemat, wybrałem Canona i jestem mega zadowolony.
Fuji to dla mnie kolos i ma ogniskową dopiero od 28 mm, wielu użytkowników narzekało też na zmianę ogniskowej obiektywu.
O Sony myślałem - ale raczej o modelu mkIII, niestety cena zabija. Z kolei mkII nie ma wizjera który przemawia za III.
Najlepszym wyborem jak dla mnie okazał się Canon - super zdjęcia, filmy niczego sobie, rewelacyjna ergonomia. Jedynym jego mankamentem jest nieco słaba bateria - ale za różnicę w cenie do Sonego mogę sobie kupi siedem dodatkowych akumulatorków. Niedługo pewnie napiszę jego opis na głównym portalu.

tomala0707 - Sob 13 Cze, 2015

też właśnie dobija mnie w fuji jego wielkość le atutem jest wizjer za to o sony słyszałem że strasznie robi sztuczne kolory a mk3 jednak ma swoją cenę używanych jeszcze nie ma na rynku więc odpada a ciekawe czy różnica między sony mk2 a mk3 to tylko wizjer czy jeszcze coś sony zmieniło