|
forum.optyczne.pl
|
 |
Pomagamy w wyborze lustrzanki cyfrowej - Sony A350 vs. Canon EOS450
Snoopy - Nie 06 Kwi, 2008 Temat postu: Sony A350 vs. Canon EOS450 Witam,
Jestem nowy na forum i odrazu prosze o pomoc przy wyborze lustrzanki.
Jestem amatorem ktory chce sie rozwijac, od kilku lat bawie sie hybrydami, ale przestalo mi to wystarczac i chce kupic lustro. Dlugo myslalem co kupic, czytalem pisalem juz prawie sie zdecydowalem, ale jest kilka nowosci i nie wiem co wybrac.
Na poczatku myslalem o E-510 z dual kitem, pozniej o Pentaxie K10D a teraz juz prawie zdecydowalem sie na Sony A350 z ob. 18-70mm i do tego 75-300, a teraz wszedl Canon EOS 450 i znowu nie wiem co lepsze. Bardzo prosze o porade co wybrac, bo jeszcze nigdzie nie ma zadnych testow tych aparatow,a Wy napewno lepiej sie znacie na tym
Bardzo prosze o pomoc i doradzenie czy w razie czego takie obiektywy starcza na poczatek.
Jezeli chodzi o co chce fotografowac to duzo zdjec noca i portretow (na tych 2 bardzo mi zalezy), krajobrazy i zwykle zdjecia.
mavierk - Nie 06 Kwi, 2008
o! to ja pisze, że 450d może być przyrównany do A200, 350d to tylko taki marketing
Monastor - Nie 06 Kwi, 2008
Snoopy, do zdjęć nocnych zdecydowanie polecam Canona. Z tym że lepszy wydaje mi się mimo wszystko 400D, przynajmniej patrząc po dostępnych samplach, wygląda na to, że 450D szumi mocniej. Jeśli jednak taki poziom szumu Ci nie przeszkadza, warto brać nowszy model. Większy wizjer, szybszy AF i procesor. Ogólnie powinien dać większe możliwości.