|
forum.optyczne.pl
|
 |
Cyfrowe aparaty bez lustra z wymienną optyką - co myślicie o nowościach Panasonica?
patima - Pią 24 Lip, 2015 Temat postu: co myślicie o nowościach Panasonica? Obserwuję ostatnio rynek z nowościami i zauważyłam zmasowany atak nowościami Panasonica. G7,GX8,Fz300.... Tak się zastanawiam czy waszym zdaniem (ludzi którzy się dobrze znają na sprzęcie-pasjonują się tym) czy rynek się w ogóle rozwija? Jest to jakiś szał?Czy te wszystkie firmy Panas ,Soniak,Olki stoją mniej więcej w tym samym punkcie? Może to głupie pyt, nie znam się na tym przesadnie po prostu jestem ciekawa..
komor - Pią 24 Lip, 2015
Coś tam się rozwija, choć nie zawsze zgodnie z realnymi potrzebami użytkowników, bardziej jest to zgodnie z założeniami działów marketingowych.
Chris62 - Pon 17 Sie, 2015
G7/GX8 wkraczają w 20 MP coś co w Sony i Samsungu od dawna jest standardem a w MFT to nowość.
Kluczową zaletą Pasikonika jest 4K które u konkurentów też jest ale nieco droższych (np Samsung NX1) lub bez wizjera (np. Samsung NX500)
Szału nigdy nie zrobią na starcie ich ogranicza mniejsza matryca niż u konkurentów.
Taka matryca zadowoli wielu ale wielu też nie zadowoli.
Szał obecnie to Sony A7R2 40 MP BSI - oczywiście cenowy szał również.
Poza tym jest kwestia szału cenowego optyki w każdym systemie nieco innego.
FZ300 to ewolucja udanego kompaktu FZ200 - dołożono 4K i trochę bajerków.
RB - Pon 17 Sie, 2015
Chris62 napisał/a: | G7/GX8 wkraczają w 20 MP |
abstrahujac od szałów nie szałów i innych opinii wokół tematu - G7 to 16 megapiukselowa matryca
Wojmistrz - Pon 17 Sie, 2015
Chris62 napisał/a: | FZ300 to ewolucja udanego kompaktu FZ200 - dołożono 4K i trochę bajerków. | Udanego? Na pewno świetnego w tabelkach, a poza tym... zobaczymy jak FZ300 będzie ogólnodostępny.
Chris62 - Wto 18 Sie, 2015